Saturday , October 21 2017
Home / India / यू पी कांग्रेस क़ाइदीन की राहुल गांधी से मुलाक़ात

यू पी कांग्रेस क़ाइदीन की राहुल गांधी से मुलाक़ात

उत्तर प्रदेश कांग्रेस क़ाइदीन के एक ग्रुप ने आज पार्टी जनरल सेक्रेटरी-ओ-रुकन पार्लीयामेंट राहुल गांधी से मुलाक़ात की और इल्ज़ाम आइद किया कि कुछ मुंख़बा क़ाइदीन ने राहुल गांधी के रूबरू हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश किया था जिस की वजह से रि

उत्तर प्रदेश कांग्रेस क़ाइदीन के एक ग्रुप ने आज पार्टी जनरल सेक्रेटरी-ओ-रुकन पार्लीयामेंट राहुल गांधी से मुलाक़ात की और इल्ज़ाम आइद किया कि कुछ मुंख़बा क़ाइदीन ने राहुल गांधी के रूबरू हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश किया था जिस की वजह से रियासत में पार्टी के निचली सतह के वर्कर्स के हौसले पस्त हो गए थे ।

इन क़ाइदीन ने राहुल गांधी से अपील की कि वो 2014 के आम इंतेख़ाबात से क़ब्ल रियासत में पार्टी की ज़िम्मा दारियां निचली सतह के वर्कर्स के हवाले करें। कहा गया है कि एन एसयू आई और यूथ कांग्रेस में 1990 से ख़िदमात अंजाम देने वाले क़ाइदीन ने राहुल गांधी से आज इनकी क़ियामगाह 10 जनपथ पर 15 मिनट तक मुलाक़ात की ।

पार्टी ज़राए ने ये बात बताई । कहा गया है कि इन क़ाइदीन ने राहुल गांधी को एक याददाश्त पेश करते हुए वाज़िह किया कि राहुल गांधी की तमाम तर कोशिशों के बावजूद पार्टी के कुछ मुंख़बा क़ाइदीन ने उनके रूबरू हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश किया था जिसके नतीजा में पार्टी को शिकस्त का सामना करना पड़ा क्योंकि इससे निचली सतह तक सरगर्म पार्टी वर्कर्स के हौसले पस्त हो गए थे ।

मालूम हुआ है कि पार्टी क़ाइदीन ने इस वफ़द ने राहुल गांधी को पार्टी की शिकस्त की 12 वजूहात की तफ्सील पेश की है ।

TOPPOPULARRECENT