Friday , October 20 2017
Home / India / यू पी काबीना में तीन मुस्लिम वुज़रा को काबीनी दर्जा

यू पी काबीना में तीन मुस्लिम वुज़रा को काबीनी दर्जा

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ से मजरूह मुसल्मानों के जज़बात को ह्म्वार‌ करने की एक कोशिश के तौर पर हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज मुस्लिम बिरादरी के तीन मुम्लिकती वुज़रा को काबीनी दर्जा पर तरक़्क़ी दी और वज़ारत में मज़ीद एक नया मुस्लिम चेहरा शामि

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ से मजरूह मुसल्मानों के जज़बात को ह्म्वार‌ करने की एक कोशिश के तौर पर हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज मुस्लिम बिरादरी के तीन मुम्लिकती वुज़रा को काबीनी दर्जा पर तरक़्क़ी दी और वज़ारत में मज़ीद एक नया मुस्लिम चेहरा शामिल किया गया है।

महबूब अली, इक़बाल महमूद, शाहिद मंज़ूर को काबीनी दर्जा दिया गया है। यासिर अली को गवर्नर बी एल जोशी ने मुम्लिकती वज़ीर की हैसियत से हल्फ़ दिलाया। यासिर अली जो वक़ार अहमद शाह के फ़र्ज़ंद हैं, उनके वालिद का क़लमदान अलालत के सबब गुजिश्ता चंद माह पहले वापिस लिया गया था।

अखिलेश यादव की 21 माह क़दीम वज़ारत में आइन्दा लोक सभा इंतिख़ाबात से पहले ये की गई है। शिव कांत ओझा को भी आज काबीनी वज़ीर के रुतबा पर तरक़्क़ी दी गई। जिसके साथ ही अखिलेश यादव वज़ारत में अरकान की तादाद 60 होगई है जिन में चीफ़ मिनिस्टर 27 काबीनी और 33 मुम्लिकती वुज़रा हैं। मार्च 2012 में समाजवादी पार्टी के बरसर-ए-इक्तदार आने के बाद काबीना में ये छटे तौसीअ है।

TOPPOPULARRECENT