Sunday , October 22 2017
Home / India / यू पी में कांग्रेस ‍ मायावती गठजोड़ का इल्ज़ाम

यू पी में कांग्रेस ‍ मायावती गठजोड़ का इल्ज़ाम

लखनउ 27 अक्तूबर (पी टी आई) उत्तरप्रदेश की अप्पोज़ीशन पार्टीयों ने आज हुक्मराँ बहुजन समाज पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो मर्कज़ी फंड्स का मुबय्यना तौर पर ग़लत इस्तिमाल कर रही है।

लखनउ 27 अक्तूबर (पी टी आई) उत्तरप्रदेश की अप्पोज़ीशन पार्टीयों ने आज हुक्मराँ बहुजन समाज पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो मर्कज़ी फंड्स का मुबय्यना तौर पर ग़लत इस्तिमाल कर रही है।

इन पार्टीयों ने मर्कज़ पर भी इल्ज़ाम आइद किया कि वो रियास्ती हुकूमत के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई नहीं कर रही है क्योंकि उत्तरप्रदेश में कांग्रेस और मायावती की पार्टी के दरमयान खु़फ़ीया गठजोड़ पाया जाता है।

समाजवादी पार्टी के तर्जुमान राजिंदरा चौधरी ने कहा कि अब जिस वक़्त मर्कज़ी वुज़रा इल्ज़ाम आइद कर रहे हैं कि यू पी की हुकूमत मर्कज़ी फंड्स का ग़लत इस्तिमाल कर रही है और सी बी आई तहक़ीक़ात कराने की धमकी दी जा रही है जबकि मर्कज़ी हुकूमत का मौक़िफ़ ये ज़ाहिर करता है कि वो मायावती हुकूमत के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई करना नहीं चाहती।

इस से वाज़िह होता है कि बी एस पी और कांग्रेस के दरमयान मुआमलत पाई जाती ही। चौधरी ने कहा कि एक तरफ़ यू पी ए रियास्ती हुकूमत के ख़िलाफ़ रिश्वत के इल्ज़ामात आइद कर रही है, दूसरी तरफ़ इस के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई ना करते हुए मायावती हुकूमत का तहफ़्फ़ुज़ कर रही है।

बी जे पी तर्जुमान वजए पाठक ने भी यही सवाल उठाया कि आख़िर मर्कज़ कार्रवाई क्यों नहीं कर रहा है जबकि मायावती हुकूमत के ख़िलाफ़ कई इल्ज़ामात सामने आए हैं।

उन्होंने मज़ीद कहा कि यू पी ए हुकूमत को मायावती की पार्टी बी एस पी की जानिब से मुसलसल ताईद की जा रही है। इसी दौरान कांग्रेस तर्जुमान सुबोध सरयू अस्तिव ने कहा कि रमेश के मुक्तो बात पर यूपी हुकूमत की ख़ामोशी से ज़ाहिर होता है कि उसे अपने दिफ़ा में कुछ कहना नहीं है।

सी बी आई तहक़ीक़ात से मुताल्लिक़ ये कहा जाता है कि ये तहक़ीक़ात इस ज़िला में करवाई जाय जहां मर्कज़ी फंड्स का ग़लत इस्तिमाल किया गया है।

TOPPOPULARRECENT