Friday , October 20 2017
Home / Mumbai / यू पी में बी जे पी गुजरात मॉडल का इस्तेमाल‌ कर रही है:अबू आसिम आज़मी

यू पी में बी जे पी गुजरात मॉडल का इस्तेमाल‌ कर रही है:अबू आसिम आज़मी

समाजवादी पार्टी ने आज बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि उत्तरप्रदेश में भी पार्टी नरेंद्र मोदी के गुजरात मॉडल का इस्तेमाल‌ कर रही है और रियासत में माहौल को फ़िर्कावारियत का रंग दिया जा रहा है जिस का नतीजा फ़िर्कावाराना फ़सादाद की सूरत में सामने आया।

समाजवादी पार्टी के सीनियर क़ाइद और रियासत महाराष्ट्रा यूनिट के सरबराह अब्बू आसिम आज़मी ने पी टी आई से बात करते हुए कहा कि बी जे पी के लिए यू पी में अब कुछ भी बचा नहीं है लेकिन खिसियानी बिल्ली खंबा नोचे के मिस्दाक़ रियासत में गुजरात के फ़िर्कावाराना मॉडल का इस्तेमाल‌ कर के एक बार फिर मुस्लमानों को निशाना बनाया जा रहा है।

उन्होंने बी जे पी पर ये इल्ज़ाम भी आइद किया कि पार्टी ने साज़िश के ज़रिया एस पी के मुस्लिम वोटस को तोड़ने की कोशिश की है जिस में वो जुज़वी तौर पर कामयाब भी हुई है लेकिन बी जे पी ये भूल गई है कि मुस्लमानों को बेवक़ूफ़ नहीं बनाया जा सकता कि वो कल भी एस पी के साथ थे और आज भी हैं।

समाजवादी पार्टी के क़ौमी जेनरल सेक्रेटरी नरेश अग्रवाल ने कहा कि मुज़फ़्फ़र नगर में बाज़ पुलिस आफ़िसरान ने अपने फ़राइज़ की अंजाम दही में कोताही से काम लिया और तशद्दुद के वाक़ियात के बारे में उन्होंने बरवक़्त मालूमात बहम नहीं पहुंचाई लेकिन इसके बावजूद अखिलेश यादव हुकूमत ने अंदरून दो रोज़ हालात पर क़ाबू पालिया जो यक़ीनन एक काबिल-ए-सिताइश इक़दाम है जब उन से ये पूछा गया कि क्या मुज़फ़्फ़र नगर तशद्दुद के लोक सभा इंतिख़ाबात पर असरात मुरत्तिब होंगे तो उन्होंने कहा कि हर रोज़ कोई ना कोई नया वाक़िया रूनुमा होता रहता है।

तशद्दुद के वाक़ियात इंतिख़ाबात पर असरअंदाज़ नहीं होंगे। तशद्दुद के वाक़ियात की तहक़ीक़ात के लिए एक अदालती कमीशन तशकील दिया गया है। याद रहे कि मुज़फ़्फ़र नगर और अतराफ़ वाकनाफ़ में तशद्दुद की वजह से अब तक 40 अफ़राद हलाक होचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT