Monday , October 23 2017
Home / India / यू पी में मुलाज़मीन पुलिस भी महफ़ूज़ नहीं: बी जे पी

यू पी में मुलाज़मीन पुलिस भी महफ़ूज़ नहीं: बी जे पी

समाजवादी पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए बी जे पी ने दावा किया कि यू पी में नज़म-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल इतनी ज़्यादा अबतर होचुकी है कि रियासत यू पी में मुलाज़मीन पुलिस भी महफ़ूज़ नहीं हैं। बी जे पी के तर्जुमान आला विजय‌ बहादुर पाठक ने कहा कि पुलिस

समाजवादी पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए बी जे पी ने दावा किया कि यू पी में नज़म-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल इतनी ज़्यादा अबतर होचुकी है कि रियासत यू पी में मुलाज़मीन पुलिस भी महफ़ूज़ नहीं हैं। बी जे पी के तर्जुमान आला विजय‌ बहादुर पाठक ने कहा कि पुलिस मुलाज़मीन पर हालिया हमलों से इस बात की तौसीक़ होती है कि समाजवादी पार्टी हुकूमत में मुकम्मल तौर पर अनार की फैली हुई है।

यहां तक कि मुलाज़मीन पुलिस भी महफ़ूज़ नहीं हैं। इस से आम आदमी की हालत का अंदाज़ा लगाया जा सकता है। उन्होंने दावा किया कि एक सीनीयर ओहदेदार पर मुसल्लह शराब माफ़िया के कारकुनों ने हमला किया था जबकि वो और उसकी टीम ग़ाज़ीआबाद में एक नाजायज़ शराब की दूकान पर धावा करने जा रही थी। एक और वाक़िये में पुलिस टीम पर उस वक़्त हमला हुआ जबकि वो ज़िला एटाह में ज़बीहा गाव के वाक़िये की जांच करने के लिए जा रही थी, जिस में एक पुलिस मुलाज़िम ज़ख़मी होगया।

TOPPOPULARRECENT