Thursday , October 19 2017
Home / India / यू पी में मुस्लमानों को 8 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का वादा

यू पी में मुस्लमानों को 8 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का वादा

नई दिल्ली ०३ जनवरी ( पी टी आई ) हाल ही में यू पी में ए शमूलीयत इख़तियार करने वाली राष्ट्रीय लोक दल ने उत्तर प्रदेश में मुस्लमानों को राग़िब करने की कोशिशें शुरू कर दी हैं और वादा किया है कि अगर वो यू पी में इक़तिदार में आती है तो मुस्लमानो

नई दिल्ली ०३ जनवरी ( पी टी आई ) हाल ही में यू पी में ए शमूलीयत इख़तियार करने वाली राष्ट्रीय लोक दल ने उत्तर प्रदेश में मुस्लमानों को राग़िब करने की कोशिशें शुरू कर दी हैं और वादा किया है कि अगर वो यू पी में इक़तिदार में आती है तो मुस्लमानों को सरकारी मुलाज़मतों में आठ फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे ।

आर एल डी सरबराह-ओ-मर्कज़ी वज़ीर अजीत सिंह ने कहा कि यू पी की आबादी में मुस्लमान 17 से 18 फ़ीसद हैं और मंडल कमीशन की सिफ़ारिशात के बमूजब पसमांदा तबक़ात और अक़ल्लीयतों के निस्फ़ तनासुब को सरकारी मुलाज़मतों में तहफ़्फुज़ात मिलने चाहिऐं।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने हाल ही में अक़ल्लीयतों केलिए 4.5 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का ऐलान किया है और वो मानते हैं कि यू पी में मुस्लमानों को आठ फ़ीसद तहफ़्फुज़ात मिलने चाहिऐं। उन्हों ने कहा कि उत्तरप्रदेश में तक़रीबन 70 फ़ीसद मुस्लमान पसमांदा ग्रुपस में आते हैं। हम असल फ़ीसद पर फ़ैसला करने ज़ात पात पर मबनी मर्दुमशुमारी के मुंतज़िर हैं।

उन्हों ने कहा कि ताहम मंडल कमीशन की सिफ़ारिशात के बमूजब आधी पसमांदा आबादी को तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाने चाहिऐं जो यू पी में आठ फ़ीसद होते हैं। मिस्टर अजीत सिंह साबिक़ रुकन असैंबली हाजी याक़ूब क़ुरैशी की आर एल डी में शमूलीयत के मौक़ा पर इज़हार-ए-ख़्याल कर रहे थे ।

मायावती हुकूमत में साबिक़ में वज़ीर रहे मिस्टर याक़ूब क़ुरैशी ने अपने हामीयों के साथ आज आर एलडी में शमूलीयत इख़तियार करली । 2006 में वो मुलायम सिंह हुकूमत में वज़ीर थे और उन्हों ने ऐलान किया था कि जो कोई डेनमार्क के एक गुस्ताख कार्टूनिस्ट को क़तल करेगा उसे 51 करोड़ रुपय का इनाम दिया जाएगा ।इस कार्टूनिस्ट ने पैग़ंबर इस्लाम ऐकी शान में गुस्ताख़ी की थी ।

TOPPOPULARRECENT