Tuesday , October 24 2017
Home / India / यौमे असातिज़ा पर मोदी की तक़रीर के रास्त नशरिया पर गोवा कांग्रेस की तन्क़ीद

यौमे असातिज़ा पर मोदी की तक़रीर के रास्त नशरिया पर गोवा कांग्रेस की तन्क़ीद

गोवा के तमाम स्कूल वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के यौमे असातिज़ा के मौक़े पर कल तक़रीर का रास्त नशरिया सुनने की तैयारी कररहे हैं जबकि कांग्रेस ने इस नशरिया को देखने के लज़ूम पर सख़्त एतराज़ करते हुए कहा कि महिकमा तालीमात की ऐसी कार्रवाई उस

गोवा के तमाम स्कूल वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के यौमे असातिज़ा के मौक़े पर कल तक़रीर का रास्त नशरिया सुनने की तैयारी कररहे हैं जबकि कांग्रेस ने इस नशरिया को देखने के लज़ूम पर सख़्त एतराज़ करते हुए कहा कि महिकमा तालीमात की ऐसी कार्रवाई उस वक़्त तक मुम्किन नहीं थी जब तक कि आलातर ओहदेदारों की हिदायत हासिल ना हुई हो।

कांग्रेस की गोवा शाख़ के तर्जुमान दुर्गा दास कामत ने कहा कि ये हुक्म सियासी मुफ़ादात पर मबनी है। तलबा को नशरिया देखने केलिए मजबूर किया जा रहा है। रियासती महिकमा तालीमात ने एक मुरासला जारी करते हुए तमाम स्कूलों के सरबराहों चाहे वो हुकूमत के इमदादी मदारिस हो या ग़ैर इमदादी, प्राइमरी हो, सेकेंडरी हो या हायर सेकेंडरी।

हिदायत दी है आज‌ 2.30 बजे ता 4.45 बजे दिन वज़ीर-ए-आज़म की तरक़्क़ी का नशरिया दिखाने के इंतेज़ामात किए जाएं। स्कूल्स गणेश तहवार की 7 रोज़ा छोटियों के बाद आज खुल रहे हैं और उन्हें एक टेलीविज़न सट का इंतेज़ाम करना होगा। महिकमा तालीमात का मुरासला डिप्टी डायरेक्टर राम कृष्णा सामन की जानिब से सर्वश्रेष्ठ अभियान के तहत जारी किया गया है। कांग्रेस ने सवाल किया कि आख़िर बच्चों को स्कूल में इस तक़रीर का नशरिया देखने पर क्यों मजबूर किया जा रहा है। नौजवान और मासूम बच्चे सियासी मजबूरीयों में घसीटे जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT