Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब का दिल्ली में इनइक़ाद

यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब का दिल्ली में इनइक़ाद

हैदराबाद 03 जून: यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब नई दिल्ली में बड़े पैमाने पर मनाई गईं। तेलंगाना भवन नई दिल्ली में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने क़ौमी पर्चम लहराया और शहीदाँ तेलंगाना की यादगार पर फूल चढ़ा कर ख़राज पेश किया। उन्होंने तेलंगाना तल्ली, दस्तूर के मुअम्मार बी आर अम्बेडकर के मुजस्समों पर फूल निछावर किए।

उन्होंने तेलंगाना भवन के अहाते में हुकूमत की 2 साल की कारकर्दगी और कारनामों पर मुश्तमिल तस्वीरी नुमाइश का इफ़्तेताह किया।नई दिल्ली में हुकूमत के ख़ुसूसी नुमाइंदे वीनू गोपाल चारी ने मेडिकल एंड हेल्थ् कैंप का आग़ाज़ किया। वीनू गोपाल चारी ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली का तिब्बी मुआइना किया। यौमे तासीस के सिलसिले में नई दिल्ली में वाक़्ये राम मनोहर लोहीअ, सफदरजंग और ऑल इंडिया इंस्टिट्यूट आफ़ मेडिकल साइंस के मरीज़ों में फल और मिठाईयां तक़सीम की गईं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने मीडिया से बात करते हुए कहा कि पिछ्ले 57 बरसों में तेलंगाना के साथ हर शोबे में नाइंसाफ़ी की गई और चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ की क़ियादत में तेलंगाना हासिल किया गया।

उन्होंने कहा कि इंतेहाई जमहूरी और गानधयाई अंदाज़ में तेलंगाना तहरीक चलाई गई जो दुनिया-भर में अपनी मिसाल आप है। उन्होंने कहा कि बर्क़ी के शोबे में मुत्तहदा रियासत में जो बोहरान था इस पर तेलंगाना हुकूमत ने क़ाबू पालिया है। मुत्तहदा रियासत में अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल पर कोई कंट्रोल नहीं था।

महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना तेज़ी से तरक़्क़ी की राह पर गामज़न है। उन्होंने कहा कि बीजेपी दौरे हुकूमत में क़ायम की गई 3 रियासतों के मुक़ाबिले तेलंगाना तरक़्क़ी और दुसरे शोबों में आगे है।

TOPPOPULARRECENT