Wednesday , September 20 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना फार्मेशन डे पर ख़ुसूसी दुआएं

तेलंगाना फार्मेशन डे पर ख़ुसूसी दुआएं

हैदराबाद 25 मई: तेलंगाना फार्मेशन डे के मौके पर 2 जून को हुकूमत की तरफ से अक़लियतों की अहम इबादत-गाहों में बारिश और तेलंगाना रियासत की भलाई के लिए ख़ुसूसी दुआओं का एहतेमाम किया जाएगा।

उस के अलावा 3 मुक़ामात पर ब्लड डोनेशन कैम्पस मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया गया। महिकमा अक़लियती बहबूद की तरफ से यौमे तासीस के मौके पर जश्न तेलंगाना का एहतेमाम किया जा रहा है जिसमें मुख़्तलिफ़ तहज़ीबी प्रोग्राम मुनाक़िद किए जाऐंगे। महिकमा की तरफ से तारीख़ी मक्का मस्जिद, सीएसआई चर्च सिकंदराबाद और गुरुद्वारा साहिब अमीरपेट में ख़ुसूसी दुआओं के इनइक़ाद का फ़ैसला किया गया।

रियासत के क़ियाम के बाद से ये पहला मौक़ा है जब महिकमा अक़लियती बहबूद ने हुकूमत की ख़ुशनुदी हासिल करने के लिए इबादत-गाहों में दुआओं के एहतेमाम का फ़ैसला किया। ख़ुसूसी दुआएं बारिश और रियासत तेलंगाना की भलाई के अलावा चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की दराज़ी उम्र के लिए भी की जाएँगी।

इस सिलसिले में हुकूमत से क़ुरबत रखने वाले बाज़ मज़हबी क़ाइदीन और टीआरएस कारकुनों को शामिल किया जा सकता है। मक्का मस्जिद में सुबह 10 बजे , सिकंदराबाद चर्च में सुबह 10.30 बजे और गुरुद्वारा साहिब अमीरपेट में सुबह 9.00 बजे ख़ुसूसी दुआ होगी।

क्या ही बेहतर होता कि हुकूमत के वादों की तकमील के लिए ख़ुसूसी दुआ का एहतेमाम किया जाता। खासतौर पर मक्का मस्जिद में मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन से मुताल्लिक़ वादे की जल्द तकमील के लिए ख़ुसूसी दुआ का एहतेमाम किया जाना चाहीए था । दूसरी तरफ़ मक्का मस्जिद वाई एमसी ए सिकंदराबाद और गुरुद्वारा अमीरपेट में ब्लड डोनेशन कैंप मुनाक़िद किए जाऐंगे।

महिकमा अक़लियती बहबूद ने इन तीनों मुक़ामात पर अवाम की कसीर तादाद की मौजूदगी को यक़ीनी बनाने के लिए बाज़ तन्ज़ीमों की मदद हासिल की है।

TOPPOPULARRECENT