Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / यौम अक़लियती बहबूद प्रोग्रामों पर 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की तहरीक असर-अंदाज़

यौम अक़लियती बहबूद प्रोग्रामों पर 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की तहरीक असर-अंदाज़

हैदराबाद 12 नवंबर: मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी की मुहिम का असर आज यौम अक़लियती बहबूद की तक़रीब में देखने को मिला।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली जो तक़रीब में शिरकत के लिए एक घंटा ताख़ीर से रविन्द्र भारती पहुंचे, उन्हें तहफ़्फुज़ात के हामीयों का सामना करना पड़ा। वो जैसे ही तक़रीब में शिरकत के लिए आगे बढ़े, मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के हामी चंद अफ़राद ने उन्हें एक मैमोरंडम हवाले किया जो रोज़नामा सियासत की तरफ से शाय किया गया है।

रियासत के तमाम अवामी नुमाइंदों और आला ओहदेदारों को याददाश्त पेश करते हुए मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के हक़ में मुहिम दिन बह दिन शिद्दत इख़तियार कर रही है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को जैसे ही तहफ़्फुज़ात के हक़ में याददाश्त हवाले की गई , उन्होंने हुकूमत के वादे को दुहराया और कहा कि तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी में हुकूमत संजीदा है। उनके साथ मौजूद मर्कज़ी वज़ीर बंडारू दत्तात्रेय , दुसरे अवामी नुमाइंदे और आला ओहदेदार तहफ़्फुज़ात के हामीयों की मौजूदगी पर हैरत में पड़ गए।

वो आपस में बाहम तहफ़्फुज़ात के मसले पर बातचीत करने लगे।इस दौरान तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ अज़ला में भी मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए नुमाइंदगी का सिलसिला जारी रहा। रोज़नामा सियासत की जारी इस तहरीक के ज़िमन में निज़ामबाद में माइनॉरिटी सब प्लान 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात एक्शण कमेटी का क़ियाम अमल में लाया गया।

यौम अक़लियती बहबूद के मौके पर कमेटी ने निज़ामबाद में न्यू अंबेडकर भवन पर धरना मुनज़्ज़म किया और ज़िला कलेक्टर योग्यताराना, सदर नशीन ज़िला परिषद दफ़िअदार राजू और मेयर आकोला सुजाता को याददाश्त पेश की।

नलगेंडा में सी पी एम बलदी फ़्लोर लीडर मुहम्मद सलीम ने कहा कि टी आर एस ने मुसलमानों से जो वादा किया है उसे पूरा करना चाहीए। उन्होंने कहा कि एसा ना किया जाये तो फिर तेलंगाना में बिहार जैसे हालात पेश आएँगे।

TOPPOPULARRECENT