Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / यौम-ए-जम्हूरिया से क़ब्ल तशकील तेलंगाना का बाक़ायदा एलान

यौम-ए-जम्हूरिया से क़ब्ल तशकील तेलंगाना का बाक़ायदा एलान

हैदराबाद 14 जनवरी (सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीति को यक़ीन है कि 18 ता 20 जनवरी जयपूर में होने वाली ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी की चिंतन बैठक में अलहदा तेलंगाना के हक़ में फैसला होगा और 26 जनवरी से क़ब्ल मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना त

हैदराबाद 14 जनवरी (सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीति को यक़ीन है कि 18 ता 20 जनवरी जयपूर में होने वाली ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी की चिंतन बैठक में अलहदा तेलंगाना के हक़ में फैसला होगा और 26 जनवरी से क़ब्ल मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना तशकील का बाक़ायदा एलान कर देगी।

सदर टी आर इस के चन्द्र शेखर राव के करीबी ज़राए ने बताया कि इस सिलसिला में कांग्रेस आला कमान ने टी आर एस सरब्राह को अपने फैसला से आगाह कर दिया है और उन से ख़ाहिश की है कि वो मर्कज़ के एलान तक एजीटेशन का रास्ता अख्तियार ना करें।

चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से सीमा आंध्र वुज़रा और क़ाइदीन की मुलाक़ातों में इज़ाफ़ा हो चुका है। सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले मर्कज़ी वुज़रा और अरकान पार्लियामेंट भी नई दिल्ली में अपने अपने तौर पर लॉबीइंग का आग़ाज़ कर चुके हैं।

ताहम चन्द्र शेखर राव मुतमइन है कि मर्कज़ सीमा आंध्र क़ाइदीन के दबाव के आगे नहीं झुकेगा। मर्कज़ के मुवाफ़िक़ तेलंगाना मौक़िफ़ को देखते हुए चन्द्र शेखर राव एहितजाजी प्रोग्रामों से दूर है और पार्टी कैडर और क़ाइदीन को तेलंगाना में पार्टी के इस्तिहकाम के लिए जारी प्ले बाटा प्रोग्राम पर तवज्जा देने की हिदायत दे रहे हैं।

ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव ने अपने करीबी रफ़क़ा और क़ाइदीन से इन्किशाफ़ किया कि कांग्रेस आला कमान ने उन्हें वाक़िफ़ कराया है कि मर्कज़ का फैसला अलहदा तेलंगाना के हक़ में ही होगा।

TOPPOPULARRECENT