Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / यौम-ए- तासीस तक़ारीब और रचा बंडा के बाईकॉट की अपील

यौम-ए- तासीस तक़ारीब और रचा बंडा के बाईकॉट की अपील

हैदराबाद 1 नवमबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के सदर नशीन प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने अवाम से अपील की कि कल यक्म नवंबर को यौम-ए- तासीस आंधरा प्रदेश को यौम ग़द्दारी के तौर पर मनाएं । अवाम इन तक़ारीब का बाईकॉट कर

हैदराबाद 1 नवमबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के सदर नशीन प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने अवाम से अपील की कि कल यक्म नवंबर को यौम-ए- तासीस आंधरा प्रदेश को यौम ग़द्दारी के तौर पर मनाएं । अवाम इन तक़ारीब का बाईकॉट करें और जगह जगह स्याह पर्चम लहराएं । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि जय ए सी ने यौम-ए- तासीस आंधरा प्रदेश की तक़ारीब के बाईकॉट का फ़ैसला किया है ।

तमाम सयासी जमातों तेलंगाना क़ाइदीन और अवाम से अपील की जाएगी कि वो ख़ुद को इन तक़ारीब से दूर रखें । उन्हों ने कहा कि यौम-ए- तासीस आंधरा प्रदेश दरअसल तेलंगाना से ना इंसाफ़ियों के आग़ाज़ की याद दिलाता है । सीमा आंधरा के हुकमरानों ने तेलंगाना के इलाक़ा को जबरा आंधरा प्रदेश में ज़म करदिया था । प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कांग्रेस रुकन असमबली कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी की जानिब से कल शुरू की जा रही ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल की ताईद का ऐलान किया । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना केलिए जो भी जद्द-ओ-जहद करेंगे जे ए सी एस की ताईद करेगी ।

उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो यौम-ए- तासीस के मौक़ा पर स्याह पर्चम और स्याह बयाकस लगा कर बड़े पैमाने पर मुत्तहदा रियासत के ख़िलाफ़ अपनी नाराज़गी का इज़हार करें । उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के कई अरकान असमबली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल केलिए तैय्यार हैं । ताहम जे ए सी एस सिलसिला में एहितजाजी प्रोग्राम को क़तईयत देगी । उन्हों ने बताया कि तेलंगाना मसला पर कांग्रेस की टाल मटोल पालिसी के बाइस अवाम इस पर भरोसा नहीं कररहे हैं । जे ए सी ने फ़ैसला किया कि 2 नवंबर से शुरू होने वाले रचा बंडा प्रोग्राम का बाईकॉट किया जाय ।

इस प्रोग्राम में शिरकत करने वाले वुज़रा और अरकान असमबली का घीराॶ किया जाई। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए वुज़रा और अरकान असमबली को चाहीए कि वो इस प्रोग्राम से दूर रहीं। उन्हों ने बताया कि कांग्रेस की पालिसीयों के सबब इस के अवामी नुमाइंदों में बेचैनी पाई जाती है । यही वजह है कि अरकान असमबली टी आर ऐस में शमूलीयत इख़तियार कररहे हैं ।

तेलंगाना मसला पर अगर कांग्रेस फ़ैसला करने में ताख़ीर करेगी तो पार्टी को मज़ीद नुक़्सान उठाना पड़ेगा । प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि तेलंगाना के तमाम 10 अज़ला में यौम-ए- तासीस और रचा बंडा प्रोग्राम में शिरकत करने वाले क़ाइदीन को रोकने की कोशिश की जाएगी । टी आर ऐस और जय ए सी में शामिल दूसरी जमातों के इलावा तेलंगाना तंज़ीमें इस एहितजाजी प्रोग्राम में हिस्सा लेंगे ।

TOPPOPULARRECENT