Sunday , October 22 2017
Home / India / यौम जमहूरीया तक़ारीब का बाईकॉट करने माविस्टों की अपील नाकाम

यौम जमहूरीया तक़ारीब का बाईकॉट करने माविस्टों की अपील नाकाम

नई दिल्ली, २७ जनवरी (पी टी आई) माविस्टों ने यौम जमहूरीया तक़ारीब का बाईकॉट करने की अपील की थी जो नाकाम हो गई। नक्सलाइटस से मुतास्सिरा रियास्तों में माविस्टों की अपील का कोई ख़ास रद्द-ए-अमल सामने नहीं आया जबकि मुल्क भर में यौम जमहूरीया

नई दिल्ली, २७ जनवरी (पी टी आई) माविस्टों ने यौम जमहूरीया तक़ारीब का बाईकॉट करने की अपील की थी जो नाकाम हो गई। नक्सलाइटस से मुतास्सिरा रियास्तों में माविस्टों की अपील का कोई ख़ास रद्द-ए-अमल सामने नहीं आया जबकि मुल्क भर में यौम जमहूरीया तक़ारीब को पूरे जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ मनाया गया।

क़ाइदीन ने पर्चमकुशाई के बाद माविस्टों से अपील की कि वो तशद्दुद तर्क कर दें और वो अमन को यक़ीनी बनाने के लिए असल धारे में शामिल हो जाएं। मनीपुर के दार-उल-हकूमत इम्फाल में मुश्तबा इंतहापसंदों ने एक ताक़तवर बम धमाका किया लेकिन इस में कोई ज़ख़मी नहीं हुआ।

पुलिस ने कहा कि रियास्ती गवर्नर गरबा चंद जगत ने क़ौमी पर्चम लहराया और मार्च पास्ट की सलामी ली। छत्तीसगढ़ में भी गवर्नर शेखर दत्त ने राय पर मैं मुनाक़िदा यौम जमहूरीया तक़ारीब में शिरकत की। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो नक्सलाइटस तहरीक को कुचलने के लिए पुलिस की मदद करें।

नक्सलाइटस की तहरीक को क़ौम दुश्मन क़रार देते हुए उन्हों ने कहा कि अवाम नक्सलाइटस का ख़ातमा करने के लिए हुक्काम की मदद करें। वादी कश्मीर में मोबाईल फ़ोन सरवेस बंद रही दोपहर तक कोई फ़ोन काम नहीं किया। सरविस फ़राहम करने वालों ने दिन भर के लिए सीक्योरीटी चौकसी के हिस्से के तौर पर लाइंस को स्विच आफ़ कर दिया था।

माविस्ट और बाग़ीयों ने यौम जमहूरीया तक़ारीब का बाईकॉट करने की अपील की थी जिस का उन रियास्तों ख़ासकर छत्तीसगढ़, आंधरा प्रदेश, उड़ीसा, बिहार, मग़रिबी बंगाल, मध्य प्रदेश, झारखंड, आसाम, और दीगर शुमाल मग़रिबी रियास्तों में कोई असर देखा नहीं गया। यहां की आम ज़िंदगी माविस्टों की अपील के बाइस दिरहम ब्रहम रही।

झारखंड के गवर्नर सय्यद अहमद ने कहा कि नक्सलाइटस इस रियास्ती तरक़्क़ी में असल रुकावट हैं। उन्हों ने इंतहापसंदों से अपील की कि वो तशद्दुद का रास्ता तर्क करदें। आसाम के गवर्नर जय वे पटनाइक ने भी शोरिश पसंदों से मुतास्सिरा रियासत में अमन की अपील की। जबकि अरूणाचल प्रदेश के गवर्नर जनरल रिटायर्ड जय जय सिंह ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो रियासत की मजमूई मआशी तरक़्क़ी के लिए बार बार के बंद की अपीलों पर ध्यान ना दें।

पटना में गवर्नर देव आनंद को निवार ने कहा कि नतीश कुमार हुकूमत ने रिश्वत का ख़ातमा करने के लिए सख़्त कार्रवाई का अह्द किया है। अवामी ख़िदमत गुज़ारों के ग़ैर मह्सूब असासा जात का पता चलाने के लिए क़वानीन पर सख़्त अमल किया जाएगा। माविस्टों की अपील को नजरअंदाज़ करते हुए उड़ीसा के अवाम ने यौम जमहूरीया तक़ारीब में शिरकत की।

मुंबई में गवर्नर के शंकर नारायण ने कहा कि गुज़श्ता 50 साल के दौरान रियासत में मजमूई तरक़्क़ी के बावजूद बाअज़ शोबा उसे हैं जहां पर ख़ुसूसी तवज्जा देने की ज़रूरत है। रियासत भर में तरक़्क़ी के तवाज़ुन को ज़्यादा से ज़्यादा यक़ीनी बनाने के लिए इलाक़ाई अदम तवाज़ुन के रुजहान को कम करना होगा।

TOPPOPULARRECENT