Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / यौम –ए-तासीस अवाम केलिए योम-ए-स्याह

यौम –ए-तासीस अवाम केलिए योम-ए-स्याह

हैदराबाद । 2 नवंबर ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कोदंडाराम ने कहा कि 1 नवंबर यौम तासीस आंधरा प्रदेश दरअसल तेलंगाना अवाम की आज़ादी को सल्ब करने का दिन है।

हैदराबाद । 2 नवंबर ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कोदंडाराम ने कहा कि 1 नवंबर यौम तासीस आंधरा प्रदेश दरअसल तेलंगाना अवाम की आज़ादी को सल्ब करने का दिन है।

इसी दिन तेलंगाना अवाम से उन की ख़ुदमुख़तारी और आज़ादी छीन ली गई थी । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए को दंड इराम ने कहाकि यौम तासीस दरअसल तेलंगाना अवाम केलिए योम-ए-स्याह है क्योंकि जबरन तेलंगाना इलाक़ा को सीमा आंधरा में ज़म करते हुए तेलंगाना से नाइंसाफ़ीयों का लामुतनाही सिलसिला शुरू किया गया ।

उन्हों ने कहा कि आज तेलंगाना में अवाम ने यौम तासीस को यौम ग़द्दारी के तौर पर मनाया और स्याह पर्चम लहराते हुए आंधरा प्रदेश के क़ियाम और तेलंगाना के इंज़िमाम पर अपनी नाराज़गी का इज़हार किया । उन्हों ने कहाकि अवाम ने रज़ाकाराना तौर पर ही सरकारी तक़ारीब का बाईकॉट किया ।

प्रोफ़ैसर कोदंडाराम ने नलगुनडा में कांग्रेस रुकन असमबली कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी की भूक हड़ताल की ताईद की और कहा कि जो कोई भी संजीदगी के साथ तेलंगाना तहरीक में हिस्सा लेगा जे ए सी उस की ताईद करेगी । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के तमाम वुज़रा और अरकान-ए-पार्लीमैंट मुत्तहदा तौर पर अस्तीफ़ा पेश करते हुए मर्कज़ी हुकूमत को तेलग बिल पेश करने केलिए मजबूर करना चाहीए ।

उन्हों ने कहाकि तेलंगाना अवाम की इज़्ज़त नफ़स के मसला पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा और एजीटशन को मौक़ूफ़ करने का सवाल ही पैदा नहीं होता । को दंड इराम ने कहा कि तेलंगाना वुज़रा को कल से शुरू होने वाले रचा बंडा में शिरकत नहीं करनी चाहीए । उन्हों ने कहा कि अवामी नाराज़गी को देखते हुए तेलंगाना वुज़रा ने यौम तासीस के मौक़ा पर पर्चमकुशाई अंजाम नहीं दी जबकि वो रचा बंडा प्रोग्राम में हिस्सा लेने की तैय्यारी कररहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि अवाम भी इस प्रोग्राम से अपने आप को दूर रखेंगे । तेलंगाना के तमाम वुज़रा और सयासी क़ाइदीन को चाहीए कि इस प्रोग्राम का बाईकॉट करें । उन्हों ने कहा कि इस प्रोग्राम से तेलंगाना इलाक़ा और अवाम की भलाई की कोई उम्मीद नहीं की जा सकती । यही वजह है कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने रचा बंडा प्रोग्राम के बाईकॉट की अपील की है ।

TOPPOPULARRECENT