Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / रमज़ानुल मुबारक के पेशे नज़र फंड्स जारी करने का मुतालिबा

रमज़ानुल मुबारक के पेशे नज़र फंड्स जारी करने का मुतालिबा

हैदराबाद 9 जुलाई ( सियासत न्यूज़ ) नायब सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मुहम्मद अली शब्बीर की क़ियादत में कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन ने सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बोत्सा सत्य नारायना से मुलाक़ात की । माह रमज़ान में मसाजिद की तज़ईन नव

हैदराबाद 9 जुलाई ( सियासत न्यूज़ ) नायब सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मुहम्मद अली शब्बीर की क़ियादत में कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन ने सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बोत्सा सत्य नारायना से मुलाक़ात की । माह रमज़ान में मसाजिद की तज़ईन नव के इलावा दूसरी सहूलतों के लिए मंज़ूर कर्दा ढाई करोड़ रुपये का बजट वक़्फ़ बोर्ड को मुंतक़िल करते हुए फ़ौरी जारी करने या एक ही जी ओ में तमाम फ़ंड्ज़ जारी करने पर ज़ोर दिया।

गांधी भवन में साबिक़ रियासती वज़ीर और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर साबिक़ रियासती वज़ीर और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद जानी सदर प्रदेश कांग्रेस अक़लीयती डिपार्टमेंट मुहम्मद सिराजुद्दीन सदर नशीन सेटविन मुहम्मद मक़सूद अहमद ने सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी से मुलाक़ात की।

उन्हें चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से माह रमज़ान की तैयारीयों का जायज़ा लेने के लिए अवामी मुंतख़ब नुमाइंदों और आला ओहदेदारों के इजलास तलब करने और रमज़ान की तैयारीयों के लिए ढाई करोड़ रुपये मंज़ूर करने से वाक़िफ़ कराया ।

मुहम्मद अली शब्बीर ने बताया कि कारपोरेशन और बोर्ड के तक़र्रुरात में अक़लीयती इदारों के इलावा जेनरल ओहदों पर मुसलमानों को मुनासिब नुमाइंदगी देने के इलावा तनज़ीमी सतह पर पार्टी के तर्जुमान और सेक्रेट्रीज़ के इलावा अज़ला सतह पर भी मुसलमानों को मुनासिब नुमाइंदगी देने का मुतालिबा किया गया है।

जिस पर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने मुसबत रद्दे अमल का इज़हार करते हुए कहा कि वो तनज़ीमी सतह पर इंसाफ़ करेंगे साथ ही चीफ मिनिस्टर से भी तबादले ख़्याल करेंगे।

TOPPOPULARRECENT