Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / रमज़ान के दौरान तमाम मसाजिद में बिला वक़फ़ा बर्क़ी सरबराही की हिदायत

रमज़ान के दौरान तमाम मसाजिद में बिला वक़फ़ा बर्क़ी सरबराही की हिदायत

हैदराबाद 08 जून:तेलंगाना हुकूमत ने कहा है कि पिछ्ले शब शहरे हैदराबाद के कई इलाके पुराने शहर हैदराबाद में तेज़ हवाओं और बारिश की वजह से बर्क़ी मुनक़ते हुई थी इस तरह की सुराते हाल का आइन्दा इआदा ना होने के लिए हंगामी नौईयत के इक़दामात करने के साथ अहम मुक़ामात मक्का मस्जिद, शाही मस्जिद पर जनरेटरस भी तैयार रखने की बर्क़ी ओहदेदारों को हिदायत दी गई है। और कहा कि किसी और वजूहात से बर्क़ी सरबराही मुनक़ते नहीं होगी।

शहरे हैदराबाद में खास्कर माह रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ के दिन ही अचानक शहरे हैदराबाद के बेशतर इलाक़ों पुराने शहर के इलाक़ों में नमाज़ तरावीह के वक़्त ही बर्क़ी सरबराही के मुनक़ते होजाने की वजह पैदा शूदा हालात का जायज़ा लेने के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की सदारत में कांफ्रेंस हाल में हंगामी मीटिंग तलब किया गया। इस मीटिंग में टी श्रीनिवास यादव वज़ीर एनीमल हसबंडरी के अलावा सय्यद उम्र जलील सेक्रेटरी रियासती महिकमा अक़लियती बहबूद के अलावा महिकमा बर्क़ी-ओ-ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन के कई आला ओहदेदार शरीक थे और पिछ्ले शब बर्क़ी सरबराही के मुनक़ते होजाने के मसले का तफ़सीली जायज़ा लिया गया और मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को बहर-सूरत माह रमज़ान के पेश-ए-नज़र बर्क़ी की बेहतर सरबराही को यक़ीनी बनाने और शहर के तमाम मुक़ामात पर ज़ाइद तादाद में बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स एहतियाती तौर पर रखे जाएं।

शहर में सेहत-ओ-सफ़ाई के भी बेहतर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाने की मुताल्लिक़ा बलदी ओहदेदारों को ज़रूरी हिदायात दी गई। मीटिंग के इख़तेताम पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद तेलंगाना में बर्क़ी सरबराही किसी ख़ललअंदाज़ी के बग़ैर सरबराह की जा रही है और खास्कर शहरे हैदराबाद में भी बर्क़ी की बेहतर सरबराही अमल में लाई जा रही है। लेकिन इत्तेफ़ाक़ी तौर पर पिछ्ले शब अचानक तेज़ बारिश और हवाओं की वजह से बर्क़ी सरबराही अचानक मुनक़ते हो गई जबकि माह रमज़ान के आग़ाज़ पर तमाम मसाजिद में नमाज़ तरावीह जारी थी जिसकी वजह से अवाम नमाज़ियों को भी काफ़ी मुश्किलात पेश आएं।

श्रीनिनवास यादव ने बताया कि बर्क़ी और बलदी ओहदेदारों को माह रमज़ान उल-मुबारक के पेश-ए-नज़र 24 घंटे अपने अपने दफ़ातिर में मौजूद रहने के अलावा तमाम मसाजिद कमेटीयों को अपने फ़ोन नंबरात देने की भी बलदी-ओ-बर्क़ी ओहदेदारों को हिदायात दी गई हैं।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत में ईद-ओ-तहवारों माह रमज़ान के मौके पर जो इंतेज़ामात किए जा रहे हैं इस की साबिक़ में कोई नज़ीर नहीं मिलेगी। हुकूमत ने इफ़तार प्रोग्राम के लिए इस मर्तबा 15 करोड़ रुपये फ़राहम कर रही है और तमाम मसाजिद को जहां कहीं भी पानी की ज़रूरत हो पानी सरबराह करने की भी मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायात दी गई हैं।

TOPPOPULARRECENT