Thursday , October 19 2017
Home / World / रहमान मलिक को सुर्ख़ीयों में रहने की ख़ाहिश , गिलानी का रिमार्क

रहमान मलिक को सुर्ख़ीयों में रहने की ख़ाहिश , गिलानी का रिमार्क

ईस्लामाबाद, 21 अक्टूबर(पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने रहमान मलिक के इस दावा पर शदीद तहफ़्फुज़ात का इज़हार किया जिसमें उन्हों ने बिलावल भुट्टो ज़रदारी का अग़वा करने अलक़ायदा के मंसूबा को बेनकाब किए जाने का दावा किया

ईस्लामाबाद, 21 अक्टूबर(पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने रहमान मलिक के इस दावा पर शदीद तहफ़्फुज़ात का इज़हार किया जिसमें उन्हों ने बिलावल भुट्टो ज़रदारी का अग़वा करने अलक़ायदा के मंसूबा को बेनकाब किए जाने का दावा किया था।

यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने ये ख़्याल ज़ाहिर किया कि वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक जो हमेशा सुर्ख़ीयों में रहने की ख़ाहिश रखते हैं शायद उन्हों ने इसी पहलू को मद्द-ए-नज़र रखते हुए ऐसा ब्यान दिया।

गिलानी ने चंद अरकान पार्लीमान के हमराह इशाईया में ये रिमार्कस कई रोज़नामा डॉन ने बावसूक़ ज़राए के हवाला से ये इत्तिला दी। रहमान मलिक की जानिब से सदर नशीन हुक्मराँ पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी बिलावल भुट्टो ज़रदारी को अलक़ायदा और तालिबान के अग़वा के मंसूबा को बेनकाब करने के दावे पर गिलानी ने तहफ़्फुज़ात का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि वो ये बात समझने से क़ासिर है कि आख़िर रहमान मलिक ने मीडीया को इंतिहाई हस्सास मसला पर इस तरह का ब्यान क्यों दिया। शायद वो हमेशा सुर्ख़ीयों में रहना चाहते हैं और यही उन का सब से बड़ा मसला है।

रिपोर्ट के मुताबिक़ जो भी वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी के क़रीब हैं, उन्हें बख़ूबी अंदाज़ा है कि गिलानी अपने वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक की इन ही हरकात को पसंद नहीं करती। मीडीया के साथ हालिया बातचीत के दौरान रहमान मलिक ने दावा किया था कि अलक़ायदा और तहरीक तालिबान पाकिस्तान ने बिलावल भुट्टो ज़रदारी का कराची में अग़वा करने का मंसूबा बनाया था। उन्हों ने बताया कि दो हफ़्ते क़बल इस मंसूबा का इन्किशाफ़ हुआ।

TOPPOPULARRECENT