Thursday , October 19 2017
Home / India / राके ओहदेदार की तलबीस शख़्सी पर गिरफ़्तारी

राके ओहदेदार की तलबीस शख़्सी पर गिरफ़्तारी

पुलिस ने एक शख़्स को जो ख़ुद को राका ओहदेदार ज़ाहिर करते हुए एक मुजरिम को जेल से रिहा करवाने की कोशिश कररहा था गिरफ़्तार करलिया गया। इस धोके बाज़ की शनाख़्त बहैसियत नवनीत राना की गई है। डिप्टी एस पी अनील यादव ने कहा कि राना मुक़ामी जेल

पुलिस ने एक शख़्स को जो ख़ुद को राका ओहदेदार ज़ाहिर करते हुए एक मुजरिम को जेल से रिहा करवाने की कोशिश कररहा था गिरफ़्तार करलिया गया। इस धोके बाज़ की शनाख़्त बहैसियत नवनीत राना की गई है। डिप्टी एस पी अनील यादव ने कहा कि राना मुक़ामी जेल ख़ाना पहुंचा।

ख़ुद को राका ऐडिशनल सैक्रेटरी ज़ाहिर किया और यादव से मुलाक़ात की। ताहम डिप्टी एस पी को शक हुआ जब कि राना ने मुजरिम राजेश टूटा के ख़िलाफ़ पुलिस कार्रवाई के बारे में दरयाफ़त किया और कहा कि वो बेक़सूर है। डिप्टी एस पी ने इस के बारे में फ़ौरी एस एस पी मंज़िल सावनी को इत्तेला दी।

जब कि राके हेडक्वार्टर से उनकी शनाख़्त एल आई यू के ज़रिया जांची गई और इस के बाद डिप्टी एस पी को हिदायत दी गई कि उस शख़्स को गिरफ़्तार किया जाये क्योंकि वो जाली ओहदेदार है। इब्तिदाई तफ़तीश में इस ने अपनी शनाख़्त दिल्ली के अलावा विकास पूरी के साकिन नवनीत राना की हैसियत से ज़ाहिर की।

इस का ड्राईवर मनोज जो दिल्ली के इलाक़ा पटेल नगर का रहने वाला है गिरफ़्तार करलिया गया है । टूटा एक आदी मुजरिम है और निशाने बाज़ है और लूट मार क़त्ल डकैती वग़ैरा जैसे तक़रीबन 24मुक़द्दमात में माख़ूज़ है और उसे जेल में क़ैद रखा गया है।

TOPPOPULARRECENT