Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / राघवलू का ताज़ा ब्यान साबिक़ा मौक़िफ़ के बरअक्स (उल्टा)

राघवलू का ताज़ा ब्यान साबिक़ा मौक़िफ़ के बरअक्स (उल्टा)

टी आर एस के साबिक़ रुक्न पार्लीयामेंट विनोद कुमार ने सी पी एम के रियासती सेक्रेट्री बी वी राघवलू के इस ब्यान पर सख़्त तन्क़ीद की जिस में उन्हों ने सीमा - आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा को मुस्ताफ़ी होकर सीमा - आंध्र तहरीक में ह

टी आर एस के साबिक़ रुक्न पार्लीयामेंट विनोद कुमार ने सी पी एम के रियासती सेक्रेट्री बी वी राघवलू के इस ब्यान पर सख़्त तन्क़ीद की जिस में उन्हों ने सीमा – आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा को मुस्ताफ़ी होकर सीमा – आंध्र तहरीक में हिस्सा लेने का मश्वरा दिया।

विनोद कुमार ने कहा कि बी वी राघवलू का ये ब्यान पार्टी के साबिक़ा मौक़िफ़ के बिलकुल बरअक्स (उल्टा) है जिस में पार्टी ने तेलंगाना की मुख़ालिफ़त ना करने का एलान किया था।

उन्हों ने कहा कि सीमा – आंध्र वुज़रा को तहरीक में हिस्सा लेने का मश्वरा इस बात की अलामत है कि सी पी एम ख़ुद भी अपना मौक़िफ़ तब्दील करते हुए तेलंगाना की मुख़ालिफ़त कर रही है।

वाज़ेह रहे कि विनोद कुमार ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो इन मुख़ालफ़तों की परवाह किए बगैर अपने एलान के मुताबिक़ पार्लीयामेंट के जारीया मानसून सेशन में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी को यक़ीनी बनाए।

TOPPOPULARRECENT