Monday , October 23 2017
Home / India / राजिस्थान में राजीव गांधी सेवा केंद्रों का 80 फ़ीसद काम मुकम्मल

राजिस्थान में राजीव गांधी सेवा केंद्रों का 80 फ़ीसद काम मुकम्मल

जैपुर, 26 फरवरी: हुकूमत के एक बयान के मुताबिक़ राजिस्थान में राजीव गांधी सेवा केंद्रों का 80 फ़ीसद काम मुकम्मल हो चुका है, और इन में से कई मराकीज़ पर सरगर्मियों का आग़ाज़ भी हो चुका है। वज़ीरे आला अशोक गहलोट ने असेम्बली में आज ये बात बताई। उन

जैपुर, 26 फरवरी: हुकूमत के एक बयान के मुताबिक़ राजिस्थान में राजीव गांधी सेवा केंद्रों का 80 फ़ीसद काम मुकम्मल हो चुका है, और इन में से कई मराकीज़ पर सरगर्मियों का आग़ाज़ भी हो चुका है। वज़ीरे आला अशोक गहलोट ने असेम्बली में आज ये बात बताई। उन्होंने ये भी कहा कि बाज़ केंद्रों पर सरगर्मियों का आग़ाज़ इंटरनेट राबिता में ताख़ीर की वजह से नहीं हो पाया है।

उन्होंने इवान में इस बात का यकीन दिलाया कि इस मसले से आजलाना तौर पर निमटा जाएगा ताकि देही अवाम भी मज़कूरा केंद्रों से इस्तिफ़ादा कर सकें। वकफ़ा सवालात के दौरान बी जे पी एम एल ए किरण महेश्वरी ने राजसमंद ज़िले में मुतअद्दिद सेवा केंद्रों रेवन्यू और ज़राई शोबों में दरकार सेवा केंद्रों की ख़िदमात की दस्तयाबी नहीं है, तज़किरा किया था।

उन्होंने ये भी इल्ज़ाम लगाया कि इन केंद्रों की तामीर में मुबय्यना तौर पर बे क़ाईदगियाँ पाई गई हैं। अपने जवाब में वज़ीर बराए देही तरक्कियात महिन्द्र जीत सिंह मालवीय ने इद्दिआ किया कि राजिस्थान ही वो वाहिद रियासत है जहां सेवा केंद्रों का 80 फ़ीसद काम मुकम्मल हो चुका है, जिस पर वज़ीरे आला अशोक गहलोट ने मुदाख़िलत करते हुए कहा कि केंद्रों की तामीर में बे क़ाईदगियों का इल्ज़ाम बे बुनियाद है।

वो केंद्र जो इंटरनेट राबिता में ताख़ीर की वजह से अभी तक कारकरद नहीं होते हैं, वो भी मुस्तक़बिल करीब में काम करना शुरू कर देंगे। दरें असना अपोज़ीशन जमातों ने भी स्कालरशिप की तक़सीम में हुकूमत की मुबय्यना बे क़ाईदगियों पर उस की सरज़निश करने की कोशिश की। बी जे पी एमएल अकाली चरण श्रॉफ ने इद्दिआ किया कि उदय पर ए पी के बेटे ने धोका दही से पोस्ट मीट्रिक स्कालरशिप हासिल की है जिस पर हुकूमत को जवाबदेह होना पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT