Thursday , October 19 2017
Home / India / राजीव गांधी के मुजस्समे की बेहुर्मती कांग्रेस कारकुनों का एहतेजाज

राजीव गांधी के मुजस्समे की बेहुर्मती कांग्रेस कारकुनों का एहतेजाज

तरो मुरूगन पोनडी जो ज़िला त्रिपुरा के क़रीब है,आज कशीदगी फैल गई जबकि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म राजीव गांधी के मुजस्समे को आज सुबह की अव्वलीन साअतों में तोड़ फोड़ का शिकार पाया गया, जिसकी वजह से कांग्रेस कारकुन बरहम होगए। इस वाक़िये के ख़िलाफ़ एह

तरो मुरूगन पोनडी जो ज़िला त्रिपुरा के क़रीब है,आज कशीदगी फैल गई जबकि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म राजीव गांधी के मुजस्समे को आज सुबह की अव्वलीन साअतों में तोड़ फोड़ का शिकार पाया गया, जिसकी वजह से कांग्रेस कारकुन बरहम होगए। इस वाक़िये के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए तक़रीबन 60 कांग्रेस कारकुनों ने सड़कों पर एहतेजाजी मुज़ाहरा किया और इस वाक़िये की मज़म्मत की।

पुलिस के बमूजब इन तमाम को गिरफ़्तार कर लिया गया। ज़राए के बमूजब एक मकतूब जो समझा जाता है कि एक तमिल हामी तंज़ीम ने रवाना किया है जो मुबय्यना तौर पर मुक़ामे वारदात से दस्तयाब हुआ। इस में यू पी ए हुकूमत से मुतालिबा किया गया है कि वो दौलत-ए-मुश्तरका सरबराहान हुकूमत चोटी कान्फ्रेंस में शिरकत ना करे जो जारीया माह के आख़िर में मुक़र्रर है।ये एहतेजाज हुकूमत की तरफ‌ से चोटी कान्फ्रेंस में शिरकत के ऐलान के फ़ौरी बाद शुरू कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT