Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / राज्य सभा की छः नशिस्तों केलिए आलामीया (नोटिस) जारी

राज्य सभा की छः नशिस्तों केलिए आलामीया (नोटिस) जारी

इलेक्शन कमीशन आफ़ इंडिया ने आंधरा प्रदेश की 2 अप्रैल को मीआद मुकम्मल होने पर ख़ाली होने वाली राज्य सभा की छः नशिस्तों के लिए दो साला इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने का ऐलान किया है । इस सिलसिला में रियासती चीफ इलेक्टोरल ऑफीसर मिस्टर भं

इलेक्शन कमीशन आफ़ इंडिया ने आंधरा प्रदेश की 2 अप्रैल को मीआद मुकम्मल होने पर ख़ाली होने वाली राज्य सभा की छः नशिस्तों के लिए दो साला इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने का ऐलान किया है । इस सिलसिला में रियासती चीफ इलेक्टोरल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल ने राज्य सभा की छः नशिस्तों के लिए दो साला इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने केलिए बाक़ायदा तौर पर इंतिख़ाबी आलामीया जारी किया है ।

इस आलामीया की रोशनी में राज्य सभा की नशिस्तों पर मुक़ाबला केलिए पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने की मुद्दत 12 ता 19 मार्च मुक़र्रर की गई है और 19मार्च पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने की आख़िरी तारीख होगी जबकि राज्य सभा की छः नशिस्तों केलिए मुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात केलिए सिक्रेटरी रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली मिस्टर राजा सदाराम रिटर्निंग ऑफीसर होंगे ।

आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मिस्टर भंवरलाल ने बताया कि आज किसी उम्मीदवार ने अपना पर्चा नामज़दगी दाख़िल नहीं किया है कियूं के इंतिख़ाबी आलामीया आज ही जारी किया गया और राज्य सभा नशिस्तों के लिए मुख़्तलि सयासी जमातों के उम्मीदवार 19 मार्च तक अपने पर्चा जात नामज़दगी दाख़िल करेंगे और अगर आख़िरी तारीख ज़एद पर्चा जात नामज़दगीयाँ दाख़िल होने की सूरत में ज़रूरत पड़ने पर 30 मार्च को राय दही अमल में लाई जाएगी ।

उन्हों ने बताया कि रियासत के जिन छः अरकान पार्लीमान ( राज्य सभा ) की मीआद मुकम्मल हो रही है इन में मसरस सय्यद अज़ीज़ पाशाह ( सी पी आई ) के केशव रावकांग्रेस , डी नारायणा राव कांग्रेस , एम वेi मैसोरा रेड्डी तेलगुदेशम पार्टी , राशिद अलवी कांग्रेस और जी संजीवा रेड्डी कांग्रेस पार्टी शामिल हैं। पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने के औक़ात हर रोज़ (11) बजेता (3) बजे दिन होंगे ।

रियासती चीफ इलेक्टोरल ऑफीसर ने मज़ीद कहा कि रियासत के सात असेंबली हलक़ों केलिए मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात के सिलसिला में जारी इंतिख़ाबी मुहिम के शिद्दत अहतयार कर जाने के बावजूद कहीं से कोई नाख़ुशगवार वाक़ियात की इत्तिलाआत नहीं हैं । ताहम गुज़श्ता दिन हलक़ा असेंबली कामा रेड्डी में पेश आए एक मामूली वाक़ियाको पेश नज़र रखते हुए डायरैक्टर जनरल आफ़ पुलिस मिस्टर वे दिनेश रेड्डी को एक मकतूब तहरीर करके एहतियाती इक़दामात करने और पुलिस के ख़ुसूसी इंतिज़ामात करके ज़िमनी इंतिख़ाबात की राय दही को पुरअमन बनाने की परज़ोर ख़ाहिश की

है । उन्हों ने कहा कि जम्हूरियत मैनहृ उम्मीदवार को अपनी इंतिख़ाबी मुहिम चलाने और अपना इज़हार ख़्याल करने का मुकम्मल इख़तियार हासिल है लिहाज़ा मिस्टर भंवरलाल ने तमाम अवाम बिलख़सूस सयासी जमातों से पुरअमन इंतिख़ाबी मुहिम चलाते हुए रिटर्निंग ऑफीसरस के साथ भरपूर तआवुन करने की अपील की । उन्हों ने कहा कि किसी भी नवीत की इंतिख़ाबी बे क़ाईदगियों का तदारुक करने केलिए अहम मुक़ामात पर चेक पोस्ट्स क़ायम किए गए ।

TOPPOPULARRECENT