Tuesday , October 24 2017
Home / AP/Telangana / राज्य सभा की दो नशिस्तों के लिए मुत्तफ़िक़ा चुनाव ज़रूरी

राज्य सभा की दो नशिस्तों के लिए मुत्तफ़िक़ा चुनाव ज़रूरी

हैदराबाद 31 मई:वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर ने राज्य सभा की दो नशिस्तों के लिए मुत्तफ़िक़ा तौर पर चुनाव के लिए तमाम सियासी जमातों से अपील की है। उन्होंने कहा कि अगरचे दोनों नशिस्तों पर अददी ताक़त के एतबार से टीआरएस की कामयाबी यक़ीनी है।

वो उम्मीदवारों के मुत्तफ़िक़ा चुनाव के लिए दुसरे सियासी जमातों से तआवुन के ख़ाहां हैं। उन्होंने कहा कि एक उम्मीदवार की कामयाबी के लिए 40 अरकाने असेम्बली की ताईद ज़रूरी है। असे‍ंबली में किसी भी दूसरी पार्टी को इस क़दर अरकान हासिल नहीं हैं। लिहाज़ा उन्हें टीआरएस उम्मीदवारों की ताईद करनी चाहीए।

तेलंगाना रियासत के क़ियाम के बाद से पहली मर्तबा राज्य सभा की दो नशिस्तों के लिए चुनाव हो रहे हैं और उन के लिए मुत्तफ़िक़ा चुनाव के ज़रीये सियासी जमातें ख़ुशगवार रियाइत का आग़ाज़ कर सकती हैं। ई राजिंदर और वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी जिन्हें चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने राज्य सभा चुनाव के लिए इंचार्ज मुक़र्रर किया है, अपनी हलीफ़ जमात मजलिस के दफ़्तर पहुंच कर ताईद की अपील की।

उन्होंने टीआरएस उम्मीदवारों के पर्चा नामज़दगी के मौके पर मौजूद रहने की ख़ाहिश की। बाद में मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि ताईदी जमात के अरकान पर्चा नामज़दगी के इदख़ाल के मौके पर मौजूद रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT