Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / राज्य सभा के लिए उम्मीदवारों के पर्चा नामज़दगी का इदख़ाल

राज्य सभा के लिए उम्मीदवारों के पर्चा नामज़दगी का इदख़ाल

कांग्रेस के 4 और तेलगुदेशम के 2 जुमला 6 उम्मीदवारों ने आज राज्य सभा के इंतिख़ाबात के लिए पर्चा नामज़दगीयाँ दाख़िल की है । उन के बिला मुक़ाबला कामयाब होने के क़वी इमकानात हैं । पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने के आख़िरी दिन कांग्रेस की त

कांग्रेस के 4 और तेलगुदेशम के 2 जुमला 6 उम्मीदवारों ने आज राज्य सभा के इंतिख़ाबात के लिए पर्चा नामज़दगीयाँ दाख़िल की है । उन के बिला मुक़ाबला कामयाब होने के क़वी इमकानात हैं । पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने के आख़िरी दिन कांग्रेस की तरफ़ से ए आई सी सी तर्जुमान मिस्टर रेनूका चौधरीमिस्टर चिरंजीवी मिस्टर पी गोवर्धन रेड्डी मिस्टर आनंद भास्कर ने असेंबली पहुंच कर अपने अपने पर्चा नामज़दगीयाँ दाख़िल की ।

इस मौक़ा पर चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा के इलावा कई वुज़रा और कांग्रेस के अरकान असेंबली मौजूद थे । तेलगुदेशम की जानिब से मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ और मिस्टर सी ऐम रमेश ने अपने अपने पर्चा नामज़दगीयाँ दाख़िल की । इस मौक़ा पर तेलगुदेशम के अरकान असेंबली मौजूद थे ।

रियासत से राज्य सभा के लिए 6 नशिस्तें मख़लुआ होरही हैं और सिर्फ 6 उम्मीदवारों ने पर्चाना मज़दगीयाँ दाख़िल की हैं लिहाज़ा तमाम 6 उम्मीदवारों के बिला मुक़ाबला कामयाब होने के इमकानात हैं । कल पर्चा नामज़दगियों की तन्क़ीह होगी । पर्चा नामज़दगीयाँ दाख़िल करने के बाद सी एलपी ऑफ़िस असेंबली में मीडीया से बातचीत करते हुए कांग्रेस के रुक्नअसेंबली चिरंजीवी ने कहा कि इन की ज़िम्मेदारीयों में मज़ीद इज़ाफ़ा होगया है वो तिरूपति को ही अपना हलक़ा तसव्वुर करते हुए उस की तरक़्क़ी के लिए अपने आप को वक़्फ़ करदेंगे ।

रियासत के ग़रीब अवाम और उन के मसाइल को राज्य सभा में उठाते हुए हल करने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे । उन्हों ने रुक्न राज्य सभा नामज़द करने पर सोनीया गांधी अहमद पटेल और ग़ुलाम नबी आज़ाद के इलावा चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि पार्टी ने उन पर जो भरोसा किया है वो इस को बख़ूबी निभाने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे ।

2014-ए-में कांग्रेस पार्टी को दुबारा बरसर-ए-इक़तिदार लाने की अपनी तरफ़ से मसाई करेंगे । मिसिज़ रेनूका चौधरी ने कहा कि मैं दुबारा लौट कर अपने घर वापिस होरही हूँ पहले राज्य सभा के लिए मुंतख़ब होचुकी थी ।उन्हों ने कहा कि वो नहीं समझती कि उन्हें इनाम मिला है बल्कि ये तसव्वुर करती है कि उन्हें ज़िम्मेदारी मिली है । मेरा सिर्फ़ प्लेटफार्म तबदील हुआ है काम में कोई तबदीली नहीं है । वो तेलंगाना की ही है । कांग्रेस पार्टी में इख़तिलाफ़ात और ग्रुप बंदीयों के सवाल को मुस्तर्द करते हुए कहा कि ये कोई नई बात नहीं है ।

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद मिस्टर पी गोवर्धन रेड्डी ने कहा कि वो पार्टी के इस्तिहकाम के लिए अपने आप को वक़्फ़ करदेंगे । तेलंगाना मसला पर कोई समझौता नहीं करेंगे । हाईकमान तक तेलंगाना की आवाज़ पहुंचाते रहेंगे । डाक्टर के केशव राउ को दुबारा रुक्न ना बनाने पर उन्हें अफ़सोस है । पार्टी हाईकमान ने जो भरोसा किया है वो इस से इंसाफ़ करने की कोशिश करेंगे ।

मिस्टर आनंद भास्कर ने कहा कि कांग्रेस पार्टी में वफ़ादारी से काम करने वाले हर वर्कर की क़दर है उन्हें रुक्न राज्य सभा बनाया उस की एक मिसाल है । कांग्रेस में देर है मगर अंधेर नहीं है । इस मौक़ा पर कांग्रेस के रुक्न राज्य सभा मिस्टर वे हनुमंत राउ गर्वनमैंट चीफ़ विहिप मिस्टर जी वेंकट रमना रेड्डी रुक्न असेंबली मिस्टर मस्तान वली के इलावा दूसरे मौजूद थे ।

तेलगुदेशम की जानिब से राज्य सभा के लिए पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने के बाद असेंबली के मीडीया प्वाईंट पर सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने कहा कि तेलगुदेशम पार्टी का इस्तिहकाम उन की अव्वलीन तर्जीह होगी वो एक बेहतरीन पारलीमनटरीयन की तरह मुल्क-ओ-रियासत की तरक़्क़ी और ग़रीब अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए राज्य सभा में आवाज़ उठाएंगे ।

समाज के तमाम तबक़ात से होने वाली नाइंसाफ़ीयों का राज्य सभा में अहाता करते हुए उस की यकसूई के लिए अपनी अनथक जद्द-ओ-जहद को जारी रखेंगे । उन्हों ने अपने आप को अवाम के लिए वक़्फ़ करने का अह्द किया । तेलंगाना पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि दिल्ली पहुंच कर तमाम जमातों से राबिता पैदा करते हुए तेलंगाना मसला को हल करने की कोशिश करेंगे ।

तेलगुदेशम के दूसरे उम्मीदवार मिस्टर सी ऐम रमेश ने कहा कि छोटी उम्र में उन पर भरोसा करने पर वो पार्टी सदर मिस्टर एन चंद्रा बाब वनाईडो और उन की ताईद-ओ-हिमायत करने वाले तेलगुदेशम के तमाम क़ाइदीन से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं । राज्य सभा में किसानों और नौजवानों के मसाइल के इलावा दूसरे मसाइल को उठाते हुए तेलगुदेशम पार्टी ने उन पर जो भरोसा किया है इस से इंसाफ़ करने की कोशिश करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT