Thursday , October 19 2017
Home / India / राज्य सभा चुनाव में कांग्रेस की अदम ताईद को ममता बनर्जी की मुदाफ़अत

राज्य सभा चुनाव में कांग्रेस की अदम ताईद को ममता बनर्जी की मुदाफ़अत

तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी ने आज अपनी पार्टी के फ़ैसले की मुदाफ़अत की कि मग़रिबी बंगाल से राज्य सभा इंतेख़ाबात में कांग्रेस उम्मीदवारों की हिमायत ना की जाए। चूँकि तृणमूल कांग्रेस ने ऐवान-ए-बाला के लिए क़ब्लअज़ीं मुनाक़ि

तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी ने आज अपनी पार्टी के फ़ैसले की मुदाफ़अत की कि मग़रिबी बंगाल से राज्य सभा इंतेख़ाबात में कांग्रेस उम्मीदवारों की हिमायत ना की जाए। चूँकि तृणमूल कांग्रेस ने ऐवान-ए-बाला के लिए क़ब्लअज़ीं मुनाक़िदा इलेक्शन में कांग्रेस को एक नशिस्त दी थी, इसलिए पार्टी से इस बार मौजूदा चुनाव में तृणमूल की ताईद की तवक़्क़ो है, मिस बनर्जी ने जो चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल भी हैं, 30 मार्च के इंतेख़ाबात के लिए तमाम चार पार्टी उम्मीदवारों की जानिब से अपने काग़ज़ात-ए-नामज़दगी दाख़िल कर देने के बाद ये बात कही।

मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर बराए जहाज़रानी और पार्टी के ऑल इंडिया जनरल सेक्रेटरी मुकुल राय के इलावा तीन सनअत कारों कनाल घोष, नदीम उल-हक़ और वीवेक गुप्ता ने असेंबली सैक्रेटरी के रूबरू तृणमूल सरबराह की मौजूदगी में अपने काग़ज़ात पेश किए। इन में से मुकुल राय को फिर से दूसरी मीयाद केलिए नामज़द किया गया है। मस बनर्जी ने कहा कि तृणमूल कांग्रेस ने माज़ी में भी टिक्टस मुख़्तलिफ़ शोबा जात हयात, सहाफ़ीयों, दानिश्वरों, डाक्टरों, इंजीनीयरों और रिटायर्ड आई पी एस और आई ए एस ऑफीसर्स को दिए हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने इन केलिए कामयाबी की तमन्ना का इज़हार करते हुए कहा, मुझे ख़ुशी है। मुझे उम्मीद है वो माँ, माटी, मनुश की तर्जुमानी करते हुए अवाम की ख़िदमत केलिए मेहनत करेंगे। उन्होंने कहा कि वो जिन्हें हम ने इलैक्शन केलिए उम्मीदवार बनाया है, फ़रोग़ इंसानी के नुक़्ता-ए-नज़र से काफ़ी अमली ज़हनीयत के हामिल अश्ख़ास हैं। तृणमूल कांग्रेस यू पी ए II में कांग्रेस की सब से बड़ी हलीफ़ जमात है।

TOPPOPULARRECENT