Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / राज शेखर रेड्डी आख़िरी दम तक हाईकमान के ताबे थे:पी सत्यनाराय‌ना

राज शेखर रेड्डी आख़िरी दम तक हाईकमान के ताबे थे:पी सत्यनाराय‌ना

हैदराबाद 15 मई: रियास्ती वज़ीर समाजी बहबूद पी सत्यनाराय‌ना ने पुरज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि आँजहानी साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी आख़िर दम तक कांग्रेस क़ाइद ही थे और आख़िरी दम तक वो कांग्रेस हाईकमान की हिदायात के मुताब

हैदराबाद 15 मई: रियास्ती वज़ीर समाजी बहबूद पी सत्यनाराय‌ना ने पुरज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि आँजहानी साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी आख़िर दम तक कांग्रेस क़ाइद ही थे और आख़िरी दम तक वो कांग्रेस हाईकमान की हिदायात के मुताबिक़ ही काम करते रहे और वाई एस राज शेखर रेड्डी के हक़ीक़ी वारिस हम ही हैं।

वज़ीर मेसूफ़ ने सदर कुल हिंद कांग्रेस सोनीया गांधी की हिदायात के मुताबिक़ कई एक फ़लाह-ओ-बहबूदी प्रोग्रामों का आग़ाज़ किया था।

रियास्ती काबीना में दागदार वुज़रा की मेजूदगी के ताल्लुक़ से मीडीया इत्तिलाआत पर पी सत्यनाराय‌ना ने अपने इस रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि राज शेखर रेड्डी से उन की काबीना के वुज़रा और उन के अरकान ख़ानदान ने फ़ायदा हासिल नहीं किया बल्के वाई एस जगन मोहन रेड्डी और उन की कंपनीयों को ज़बरदस्त फ़ायदे हासिल हुए।

उन्होंने कहा कि रियासत में सनअतों की तरक़्क़ी के लिए इन दिनों सनअतकारों को कई तरग़ीबात देने के रियास्ती हुकूमत ने फ़ैसले किए थे।

पी सत्यनारायना ने कहा कि इंदिराम्मा विद्यानलियालु के तहत रियासत में 100 कॉलेज हॉस्टलस की तामीर अमल में लाने रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आला ओहदेदारों को हिदायात दें।

TOPPOPULARRECENT