Thursday , September 21 2017
Home / Delhi News / राम माधव की महबूबा मुफ़्ती से आइन्दा हफ़्ते मुलाक़ात

राम माधव की महबूबा मुफ़्ती से आइन्दा हफ़्ते मुलाक़ात

नई दिल्ली: बीजेपी जनरल सेक्रेटरी राम माधव इमकान है कि पीडीपी सरबराह महबूबा मुफ़्ती से आइन्दा हफ़्ते मुलाक़ात करेंगे ताकि जम्मू-कश्मीर में तशकील हुकूमत के सिलसिले में जारी तात्तुल ख़त्म किया जा सके। राम माधव ने पीडीपी के साथ इत्तेहाद तशकील देने में कलीदी रोल अदा किया था।

पार्टी ज़राए ने बताया कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मुफ़्ती मुहम्मद सईद की फ़ातिहा चेहलुम होने के बाद आइन्दा हफ़्ते मुलाक़ात का इमकान है। पीडीपी कश्मीर से मर्कूज़ सियासी एजंडे में मर्कज़ से बाज़ रियातों की ख़ाहां है उनमें मुतनाज़ा मुसल्लह फोर्सेस ख़ुसूसी इख़्तेयारात क़ानून अफस्पा मे नरमी शामिल है जबकि बीजेपी ने माज़ी में ये मुतालिबा मुस्तरद कर दिया था।

उसके अलावा पीडीपी मर्कज़ से रियासत के लिए मज़ीद माली इमदाद का तक़ाज़ा कर रही है। इलाक़ाई जमात को बीजेपी से इत्तेहाद के नतीजे में अवामी मक़बूलियत से महरूम होने का ख़दशा है और वो अपने एजंडे पर अमल करते हुए इस नुक़्सान की पा बजाई कर सकती है। ज़राए ने बताया कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मुफ़्ती मुहम्मद सईद मरहूम बीजेपी के साथ इत्तेहाद के हक़ में थे लेकिन उनकी दुख़तर महबूबा मुफ़्ती पस-ओ-पेश का शिकार हैं|

TOPPOPULARRECENT