Wednesday , October 18 2017
Home / India / रायबरेली को सोनिया गांधी का तोहफ़ा

रायबरेली को सोनिया गांधी का तोहफ़ा

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने अपने लोक सभा इंतेख़ाबी हलक़े के अवाम को कई स्कीमों का तोहफ़ा बिशमोल सड़कों की तामीर ,बैंकों की नई शाख़ें ,एफ़ ऐम रेडीयो स्टेशन और रेलवे लाईन पेश किया। सोनिया गांधी ने फुर्सत गंज एय‌रपोर्ट पर आमद के बाद उसकी

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने अपने लोक सभा इंतेख़ाबी हलक़े के अवाम को कई स्कीमों का तोहफ़ा बिशमोल सड़कों की तामीर ,बैंकों की नई शाख़ें ,एफ़ ऐम रेडीयो स्टेशन और रेलवे लाईन पेश किया। सोनिया गांधी ने फुर्सत गंज एय‌रपोर्ट पर आमद के बाद उसकी सताइश की। और 50 से ज़्यादा सड़कों का संग-ए-बुनियाद रखा जो रायबरेली को मुख़्तलिफ़ देहातों से मरबूत करेंगी।

उन्होंने पानी की सफ़ाई के एक प्लांट का भी इफ़्तिताह किया जिस से 110 देहातों को पानी सरबराह किया जाएगा। आकाशवाणी के अहाते में एफ़ ऐम रेडीयो स्टेशन को क़ौम से मानून किया। यू डी आई की 13 शाख़ों का इफ़्तिताह किया और राय बरेली । महाराज गंज ।अकबर गंज रेलवे लाईन का संग-ए-बुनियाद रखा।

अपने मुख़्तसर दौरे के दौरान जो सिर्फ़ चार घंटे का था सोनिया गांधी ने ना तो ज़राए इबलाग़ से बातचीत की और ना किसी आम जलसे से ख़िताब किया। अपने इंतेख़ाबी हलक़े के चंद मुक़ामात पर अवाम से बातचीत की और उनके मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल की।

TOPPOPULARRECENT