Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / राय दहनदों की ज़बरदस्त तादाद से ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफ़े की निशानदेही: नरेंद्र मोदी

राय दहनदों की ज़बरदस्त तादाद से ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफ़े की निशानदेही: नरेंद्र मोदी

लोक सभा इंतेख़ाबात में अवाम की कसीर तादाद में राय दही को ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफ़े की निशानदेही क़रार देते हुए मोदी ने आज कहा कि मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत और ओडिशा की बी जे डी हुकूमत को एहसास होना चाहिए कि इंतेख़ाबात का ये रुजहान उन से

लोक सभा इंतेख़ाबात में अवाम की कसीर तादाद में राय दही को ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफ़े की निशानदेही क़रार देते हुए मोदी ने आज कहा कि मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत और ओडिशा की बी जे डी हुकूमत को एहसास होना चाहिए कि इंतेख़ाबात का ये रुजहान उन से मुहब्बत या ख़ुलूस का नतीजा नहीं है बल्कि इस बात की निशानदेही है कि वो तबदिली चाहते हैं।

बी जे पी ने ओडिशा में नवीन पटनाय‌क हुकूमत को अपने लिए कांग्रेस के बजाय चैलेंज के तौर पर क़ुबूल किया है। ओडिशा में लोक सभा की 21 नशिस्तें हैं जिन में से 10 के लिए कल राय दही होगई। बाक़ी 11 नशिस्तों के लिए 17 अप्रैल को राय दही मुक़र्रर है। मोदी ने अवाम और राय दहनदों को कसीर तादाद में शदीद गर्मी के बावजूद राय दही पर मुबारकबाद पेश की और कहा कि अब वो दावा करसकते हैं कि कांग्रेस ओडिशा में एक भी नशिस्त पर कामयाबी हासिल नहीं करसकेगी।

बीजू जनतादल के सदर नवीन पटनाय‌क पर तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि वो उड़िया ज़बान ना तो बोल सकते हैं ना लिख सकते हैं और ना पढ़ सकते हैं। उन्हें हैरत है कि रियासत के अवाम ने गुज़िश्ता 15 साल से कैसे बर्दाश्त कररहे थे।

TOPPOPULARRECENT