Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / राय दहिंदों को राग़िब करने पर राजिया गिरफ़्तार

राय दहिंदों को राग़िब करने पर राजिया गिरफ़्तार

क़ाज़ी पेट१९ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ज़िला वरनगल के हलक़ा स्टेशन घुन पर मैं ज़िमनी इंतिख़ाबात की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर वरनगल के रुकन पार्लीमैंट सी राजिया तेलगू देशम क़ाइद के इलावा 45 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया ज़िल

क़ाज़ी पेट१९ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ज़िला वरनगल के हलक़ा स्टेशन घुन पर मैं ज़िमनी इंतिख़ाबात की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर वरनगल के रुकन पार्लीमैंट सी राजिया तेलगू देशम क़ाइद के इलावा 45 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया ज़िला वरनगल मैंज़िमनी इंतिख़ाबात के पेशे नज़र 48 घंटों के दौरान ज़िला के बार ऐंड रैस्टोरैंट के इलावादेसी शराब के तमाम दुक्का नात को इलैक्शन ऑफीसर की जानिब से दी गई हिदायत पर महर बंद कर दिया गया ।

ज़िला सुपरिटॆन्डॆन्ट‌ आफ़ पुलिस वरनगल मिस्टर राजेश कुमार ने तमाम क़ाइदीन की नक़ल-ओ-हरकत पर नज़र रखी । हलक़ा असम्ब‌ली स्टेशन घुन पर के कांग्रेस पार्टी के उम्मीदवार परताब और वरनगल के रुकन पार्लीमैंट राजिया और दीगरक़ाइदीन से धर्मा सागर के क़रीब राय दहिंदों से कांग्रेस पार्टी को वोट डालने की तरग़ीब पर पुलिस ने राजिया को पकड़ने की कोशिश की ताहम राजिया और प्रताप रेड्डी वहां से फ़रार हो गए ।

इस बात की इत्तिला ज़िला सुपरिटॆन्डॆन्ट‌ आफ़ पुलिस को मिलते ही राजिया के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया और आज शाम राजिया के इलावा दीगर क़ाइदीन की गिरफ़्तारी अमल में लाई गई । हलक़ा असम्ब‌ली स्टेशन घुन पर मैं राय दही के मौक़ा पर चंद मुश्तबा अफ़राद को पोलिंग बूथ के क़रीब नज़र आने पर पुलिस ने चंद अफ़राद पर लाठी चार्ज करने पर हालात काफ़ी कशीदा होगए । चंद मुक़ामात पर कांग्रेस और तेलगू देशम के क़ाइदीन अवाम को मुबय्यना तौर पर रक़म तक़सीम करते हुए देखने पर उन्हें गिरफ़्तार करलिया और तक़रीबन एक लाख रुपय को भी पुलिस ने ज़बत करलिया ।हलक़ा असम्ब‌ली स्टेशन घुन पर मैं ज़िमनी इंतिख़ाबात के दौरान 274 पोलिंग मराकज़ के क़रीब तीन हज़ार से ज़ाइद पुलिस मुलाज़मीन को बंद-ओ-बस्त के लिए ताय्युनात किया गया ।

TOPPOPULARRECENT