Monday , October 23 2017
Home / District News / राहुल गांधी का वज़ीर-ए-आज़म बनना यक़ीनी !

राहुल गांधी का वज़ीर-ए-आज़म बनना यक़ीनी !

आने वाले चुनाव में राहुल गांधी को वज़ीर-ए-आज़म बनाने का मक़सद लेकर पार्टी के हर कारकुन को काम करना है।

आने वाले चुनाव में राहुल गांधी को वज़ीर-ए-आज़म बनाने का मक़सद लेकर पार्टी के हर कारकुन को काम करना है।

इन ख़्यालात का इज़हार साबिक़ रुकन असेंबली-ओ-कांग्रेस के सरकारी नुमाइंदा डक्टर मिलो रवी ने किया। बजना पली मंडल मुस्तक़र पर मुनाक़िदा पार्टी कारकुनों के मीटिंग से ख़िताब करते हुए कहा कि यू पी ए चैरमैन सोनीया गांधी ने मुख़्तलिफ़ फ़लाही मंसूबा जात को पेश करते हुए अवाम का दिल जीत लिया।

उन्होंने कांग्रेस कारकुनों को पार्टी के इस्तिहकाम के लिए कमर बांध लेने का मश्वरह दिया। इस मौके पर मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों से वाबस्ता तक़रीबन 250 अफ़राद ने एम वजय्, बालराज गौड़, नरसिम्हा गौड़ की क़ियादत में कांग्रेस पार्टी में शमूलीयत इख़तियार की।

इस मौके पर सदर नशीन ज़िला कांग्रेस कमेटी जनाब अबैदुल्लाह कोतवाल, सदर बलॉक कांग्रेस मुहम्मद हबीब अलरहमन ने भी ख़िताब किया।

साबिक़ डिप्टी सरपंच-ओ-कांग्रेस क़ाइद नासिर मुही उद्दीन ने इस मौके पर ख़िताब करते हुए मुल्क की तरक़्क़ी का ज़हन रखने वाली कांग्रेस हुकूमत की तरफ से क़ियाम तेलंगाना के एलान को ख़ुश आइंद क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस हमेशा अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद को पेशे नज़र रखते हुए काम करती है।

प्रोग्राम में सदर नशीन ज़िला कांग्रेस कमेटी उबीद उल्लाह कोतवाल, साबिक़ सदर नशीन ज़िला परिषद, के दामोधर रेड्डी, मार्किट कमेटी चैरमैन श्रीनिवास गौड़, बलॉक कांग्रेस के सदर हबीब अलरहमन, साबिक़ डिप्टी सरपंच नासिर मुही उद्दीन और दुसरें ने हिस्सा लिया।

TOPPOPULARRECENT