Thursday , October 19 2017
Home / India / राहुल गांधी की प्रदेश कांग्रेस के सदूर और सी एल पी क़ाइदीन से 15 फ़रवरी को मुलाक़ातें

राहुल गांधी की प्रदेश कांग्रेस के सदूर और सी एल पी क़ाइदीन से 15 फ़रवरी को मुलाक़ातें

नई दिल्ली, 08 फ़रवरी: ( पी टी आई) आम इंतेख़ाबात से क़बल मुख़्तलिफ़ रियासतों में पार्टी को मुस्तहकम करने के मक़सद से नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी प्रदेश कांग्रेस के सदूर और सी एलपी क़ाइदीन से 15 फ़रवरी को मुलाक़ातें करेंगे । इन मुलाक़ातों

नई दिल्ली, 08 फ़रवरी: ( पी टी आई) आम इंतेख़ाबात से क़बल मुख़्तलिफ़ रियासतों में पार्टी को मुस्तहकम करने के मक़सद से नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी प्रदेश कांग्रेस के सदूर और सी एलपी क़ाइदीन से 15 फ़रवरी को मुलाक़ातें करेंगे । इन मुलाक़ातों की इस ए भी नुमायां एहमीयत है क्योंकि 9 रियासतों बिशमोल मध्य प्रदेश राजस्थान छत्तीसगढ़ और दिल्ली में जारीया साल असेंबली इंतेख़ाबात मुक़र्रर है ।

इसके इलावा ये मुलाक़ातें ऐसे वक़्त की जा रही हैं जबकि हाल ही में राहुल गांधी ने वसाइल और तजावीज़ की क़ौमी ओहदेदारों से समाअत की थी ताकि पार्टी में तब्दीली की जा सकीं । राहुल गांधी ने नायब सदर कांग्रेस बनने के फ़ौरी बाद मुशावरतों का आग़ाज़ कर दिया । वो अब तक कल हिंद कांग्रेस के ओहदेदारों से तीन मरहलों में मुश्तमिल मुशावरत कर चुके हैं और तयक्कुन दे चुके हैं कि वो उनसे मुसलसल बातचीत करते रहेंगे ।

प्रदेश कांग्रेस के सदूर और सी एलपी क़ाइदीन से राहुल गांधी की मुलाक़ात का ऐलान जनरल सेक्रेटरी कल हिंद कांग्रेस जनार्धन द्विवेदी ने किया । तवक़्क़ो है कि राहुल गांधी इन मुलाक़ातों में मुख़्तलिफ़ रियासतों में पार्टी को दरपेश मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल करेंगे और कांग्रेस को मुस्तहकम करने के लिए ज़रूरी इक्दामात पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगे । कांग्रेस फ़िलहाल तक़रीबन 12 रियासतों में बरसर-ए-इक़तिदार हैं जिनमें सिर्फ़ आंधरा प्रदेश सबसे बड़ी रियासत है ।

TOPPOPULARRECENT