Wednesday , October 18 2017
Home / India / राहुल गांधी के टॉफ़ी के तबसरे पर मोदी बरहम

राहुल गांधी के टॉफ़ी के तबसरे पर मोदी बरहम

राहुल गांधी पर जिन्होंने गुजरात के तरक़्क़ीयाती नमूने को टॉफ़ी का नमूना क़रार दिया था तन्क़ीद करते हुए बी जे पी के विज़ारत उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने नायब सदर कांग्रेस का तक़ाबुल बच्चों से किया और कहा कि लफ़्ज़ टॉफ़ी से उन्ह

राहुल गांधी पर जिन्होंने गुजरात के तरक़्क़ीयाती नमूने को टॉफ़ी का नमूना क़रार दिया था तन्क़ीद करते हुए बी जे पी के विज़ारत उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने नायब सदर कांग्रेस का तक़ाबुल बच्चों से किया और कहा कि लफ़्ज़ टॉफ़ी से उन्हें बहुत ज़्यादा दिलचस्पी है वो बार बार टॉफ़ी और गुब्बारों का ज़िक्र करते हैं।

एक इंतेख़ाबी जलसे से ख़िताब करते हुए मोदी ने कहा कि उन्हें संजीदा मसाइल पर ग़ौर करना चाहिए और इंतेख़ाबात में उन पर बेहस करना चाहिए बी जे पी क़ाइदीन की कहकशां बिशमोल एल के आडवाणी ,सुषमा स्वराज ,यशवंत सिन्हा ,अरूण जेटली और मुरली मनोहर जोशी मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत पर इज़हार-ए-ख़्याल कररहे हैं लेकिन दूसरी जानिब एक शख़्स ऐसा है जो का ज़हन अब भी अपने बचपन से दूर नहीं हट सका।

इतने अहम इंतेख़ाबात जिन से मुल्क का मुस्तक़बिल वाबस्ता है और आइन्दा दस दिन में इस का फ़ैसला होजाएगा एक ऐसे लफ़्ज़ पर उन की तवज्जे मर्कूज़ है जैसे टॉफ़ी और गुब्बारे जिन से बच्चों को ही दिलचस्पी होसकती है क्योंकि ये उन के ही खिलौने हैं वो कई दिन से बार बार टॉफ़ी और गुब्बारों का तज़किरा कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि फ़ैसला करना अवाम का काम है कि वो ऐसे अफ़राद को मुंतख़ब करेंगे जिन्हें गुब्बारों से खेलने की ख़ाहिश है और टॉफ़ीयों से दिलचपसी है या फिर संजीदा मसाइल पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ करने से? नरेंद्र मोदी ने कहा कि एक बच्चे की तरह जो चाय फ़रोख़त करता हो उन के ज़हन में कभी टॉफ़ी का तसव्वुर नहीं आया बल्कि उन की नज़रें हमेशा ट्रॉफ़ी पर मर्कूज़ रही।

TOPPOPULARRECENT