Saturday , October 21 2017
Home / India / राहुल ने हम से मुलाक़ात नहीं की

राहुल ने हम से मुलाक़ात नहीं की

बलिया, 12 जनवरी ( पी टी आई) दिल्ली में इजतिमाई इस्मतरेज़ि की शिकार 23 साला मुतवफ़्फ़ी लड़की के ख़ानदान में आज इस बात पर अपनी नाराज़गी का इज़हार किया कि कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी राहुल गांधी उनसे मुलाक़ात के लिए नहीं पहुंचे और फ़ोन पर एक काल

बलिया, 12 जनवरी ( पी टी आई) दिल्ली में इजतिमाई इस्मतरेज़ि की शिकार 23 साला मुतवफ़्फ़ी लड़की के ख़ानदान में आज इस बात पर अपनी नाराज़गी का इज़हार किया कि कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी राहुल गांधी उनसे मुलाक़ात के लिए नहीं पहुंचे और फ़ोन पर एक काल भी नहीं किया । मुतवफ़्फ़ी के भाई ने यहां कहा कि हमें इस बात पर अफ़सोस है कि राहुल जो मुसीबतज़दा लोगों के पास पहुंचने और उन्हें दिलासा देने के लिए जाने जाते हैं ताहाल हमारे पास नहीं पहुंचे और यंहा तक कि उन्होंने टेलीफ़ोन पर एक काल भी नहीं किया ।

लड़की के भाई ने मज़ीद कहा कि जब उनकी बहन की नाश सिंगापुर से लाई गई थी वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने उनसे मुलाक़ात की थी लेकिन उन्होंने राहुल से ताहाल कोई लफ़्ज़ नहीं सुना है । लड़की के भाई मज़ीद कहा कि मेरी बहन के साथ जो कुछ हुआ था इस पर मुल्क भर की अवाम की जानिब से ज़ाहिर करदा ग़म-ओ-ग़ुस्सा मुल्क में एक तब्दीली का ज़रीया साबित हुआ है ।

हमें उम्मीद है कि इस किस्म के बद बख्ताना वाक़ियात का मुस्तक़बिल में कोई इआदा नहीं होगा । पुलिस की जानिब से हरासानी से मुताल्लिक़ मुल्ज़िमीन की शिकायत पर लड़की के भाई ने कहा कि अब वो कुछ भी कह लें उनके बचने में कोई मदद नहीं मिलेगी क्योंकि इस जुर्म के कई सुबूत मौजूद हैं ।

TOPPOPULARRECENT