Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / रियासती काबीना में तजरुबेकार वुज़रा की शमूलीयत का मंसूबा

रियासती काबीना में तजरुबेकार वुज़रा की शमूलीयत का मंसूबा

Chief Minister Sri K. Chandrashekar Rao reviewed on R & B & Roads at Secretariat on 30-10-2014. on thursday.Pic:Style photo service.

हैदराबाद 27 जुलाई:चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपनी वज़ारत में रद्दोबदल के लिए मशावरत का आग़ाज़ कर दिया है। बताया जाता हैके साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस डी श्रीनिवास और पार्टी के क़ौमी सेक्रेटरी जनरल केशव राव‌ के अलावा बाज़ सीनीयर क़ाइदीन से चीफ़ मिनिस्टर ने काबीना में रद्दोबदल के मसले पर मुशावरत की है।

बावसूक़ ज़राए ने बतायाकि चीफ़ मिनिस्टर अपनी काबीना में डी श्रीनिवास को शामिल करना चाहते हैं क्युंकि मौजूदा काबीना में कडीम श्री हरी के अलावा कोई भी तजरुबेकार वज़ीर मौजूद नहीं है और ज़्यादा तर वुज़रा पहली मर्तबा वज़ारत में शामिल हुए हैं।

वज़ारत में तजरुबेकार वुज़रा की कमी के बाइस चन्द्रशेखर राव‌ को भी कई अहम फ़ैसले करने और ओहदेदारों से निमटने में दुशवारी का सामना है।

यही वजह हैके वो डी श्रीनिवास को काबीना में शामिल करने का मंसूबा बनारहे हैं ताके सीनीयर और तजरुबेकार वुज़रा की तादाद में इज़ाफ़ा हो और वक़तन फ़वक़तन उन से अहम उमोर पर मुशावरत की जा सके।

दूसरी तरफ़ काबीना में तबदीली की इत्तेलाआत ने मौजूदा वुज़रा में बेचैनी पैदा करदी है और वो अपनी कारकर्दगी को बेहतर से बेहतर साबित करने के लिए कोशिश कररहे हैं। कई वुज़रा रोज़ाना जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद करते हुए या फिर अप्पोज़ीशन जमातों के इल्ज़ामात का जवाब दे कर अख़बारात के तराशे चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर रवाना कररहे हैं ताके ख़ुद को मुतहर्रिक साबित करसकें।

TOPPOPULARRECENT