Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / रियासती काबीनी इजलास से आठ वुज़रा गैर हाज़िर, सीमा आंध्र 2 इलाक़ा तेलंगाना ,वुज़रा शामिल

रियासती काबीनी इजलास से आठ वुज़रा गैर हाज़िर, सीमा आंध्र 2 इलाक़ा तेलंगाना ,वुज़रा शामिल

आठ वुज़रा बिशमोल छः आंध्र , रायलसीमा वुज़रा ने आंध्र प्रदेश काबीनी इजलास से बाहर चले गए। ये वुज़रा गंटा सिरे निवास राव‌ , सी रामचंद रिया , जी अरूण कुमारी , ई प्रताप रेड्डी , मुहम्मद अहमदुल्लाह , टी जी वेंकटेश , जिन का आंध्र रायलसीमा से ताल

आठ वुज़रा बिशमोल छः आंध्र , रायलसीमा वुज़रा ने आंध्र प्रदेश काबीनी इजलास से बाहर चले गए। ये वुज़रा गंटा सिरे निवास राव‌ , सी रामचंद रिया , जी अरूण कुमारी , ई प्रताप रेड्डी , मुहम्मद अहमदुल्लाह , टी जी वेंकटेश , जिन का आंध्र रायलसीमा से ताल्लुक़ है ने रियासत की तक़सीम के मर्कज़ के ऐलान के ख़िलाफ़ बतौरे एहतेजाज पहले ही इस्तीफ़ा पेश कर चुके हैं।

चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की सदारत में चल रहे इजलास से ख़ुद को दूर रखा। रियासती वुज़रा गीता रेड्डी और दानम नागेंद्र जो कि इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखते हैं ने भी दीगर वजूहात की बिना ख़ुद को काबीनी इजलास से दूर रखा। जय‌ गीता रेड्डी को जगन गैरकानूनी असासाजात मामले में सी बी आई ने मुलव्विस बताया है। सी बी आई ने उनके ख़िलाफ़ चार्ज शीट दाख़िल की है। दानम नागेंद्र के बारे में बताया गया है कि वो बैरूनी दौरे पर हैं और काबीना इजलास में शिरकत नहीं करसके। सियासी ज़राए ने ये बात बताई। रियासती डिप्टी चीफ मिनिस्टर डी राज नरसिम्हा ने इजलास में शिरकत की। इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबा तमाम वुज़रा ने का बीनी इजलास में शिरकत की। इन वुज़रा ने कहा कि चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी तेलंगाना मामले पर हाईकमान के फैसले के ख़िलाफ़ काम कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT