Monday , September 25 2017
Home / District News / रियासती वज़ीर टी हरीश राव‌ का दौरा आदिलाबाद

रियासती वज़ीर टी हरीश राव‌ का दौरा आदिलाबाद

आदिलाबाद 10 सितंबर: रियासती वज़ीर भारी आबपाशी-ओ-मार्किटिंग टी हरीश राव‌ दो-रोज़ा आदिलाबाद का दौरा करते हुए छः असेंबली हलक़ाजात के मुख़्तलिफ़ मंडलों में तरक़्क़ीयाती-ओ-तामीराती कामों का इफ़्तेताह करने के अलावा बूथ मार्किट कमेटी यार्ड में जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे।

ये बात ज़िला कलेक्टर एम जगन मोहन ने अपने जारी करदा आलामीया में बताई। उन्होंने कहा कि रियासती वज़ीर निर्मल मुस्तक़र पहुंच कर क़ियाम के बाद दूसरे दिन निर्मल में जदीद तामीर-कर्दा पॉलीटेक्निक कॉलेज , आर डब्लयू एस इमारतों का इफ़्तेताह करेंगे। निर्मल मुस्तक़र में मार्किट के तहत तामीर किए जानेवाले गोदाम का संग-ए-बुनियाद के बाद असेंबली हलक़ा बूथ के करतोउड़ा मौज़ा में प्रोजेक्ट की तामीर का इफ़्तेताह के बाद बूथ मुस्तक़र के मार्किट कमेटी अहाता में एक बड़े जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे। बादअज़ां नरडगनडा मंडल के कोबेटी मौज़ा में प्रोजेक्ट तामीर की ख़ातिर अराज़ी का मुशाहिदा करेंगे।

हलक़ा असेंबली आसिफाबाद के कैरानदी में मुनाक़िदा मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों में शिरकत के बाद कमरम भीम प्रोजेक्ट अहाते में तर्तीब दिए गए ज़ुहराना में हिस्सा लेंगे। तानडोर के बाद बेलमपल्ली मार्किट कमेटी इमारत और यार्ड कारस्मी तौर पर इफ़्तेताह-ओ-दीगर तरक़्क़ीयाती-ओ-तामीराती कामों में शिरकत करेंगे। बादअज़ां जुल्का असेंबली मनचरयाल मुस्तक़र पर आर ऐंड बी गेस्ट हाउज़ में ओहदेदारों के मीटिंग में तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। इसी रोज़ मनचरयाल से हैदराबाद के लिए रवाना होंगे।

TOPPOPULARRECENT