Sunday , September 24 2017
Home / India / रियासतों की तरक़्क़ी के लिए बीजेपी टीम तशकील देने की ज़रूरत

रियासतों की तरक़्क़ी के लिए बीजेपी टीम तशकील देने की ज़रूरत

New Delhi: Prime Minister Narendra Modi and BJP President Amit Shah at party's National Executive meet, in New Delhi on Saturday. PTI Photo by Kamal Kishore (PTI3_19_2016_000182A)

नई दिल्ली 26 मार्च: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की तरफ से तरक़्क़ीयाती मसाइल पर तवज्जा देने पार्टी वर्कर्स पर-ज़ोर दिए जाने के बाद बीजेपी सदर अमीत शाह ने एक टीम तशकील देने का फ़ैसला किया है जो तमाम रियासतों का दौरा करते हुए तरक़्क़ीयाती कामों को रूबा अमल लाने का जायज़ा लेगी। ये टीम मर्कज़ी हुकूमत की पालिसीयों और एजनडों की फ़ील-फ़ौर अमल आवरी के लिए काम करेगी।

हुकूमत की कोशिशों को कारगर बनाना बीजेपी वर्कर्स की ज़िम्मेदारी है। इस टीम के अरकान में ताक़तवर क़ाइदीन को शामिल किया जाएगा जिसमें जनरल सेक्रेटरी आर्गेनाईज़ेशन के अलावा उनके नायब भी काम करेंगे जो आरएसएस की सफ़ से निकल कर हुकूमत की कारकर्दगी को अंजाम देंगे। ये लोग मुख़्तलिफ़ रियासतों का दौरा करते हुए मर्कज़ी हुकूमत की पालिसीयों और तरक़्क़ीयाती कामों को रूबा अमल लाने का जायज़ा लेंगे। इस टीम के अरकान कम अज़ कम 3 दिन रियासतों में गुज़ारेंगे और हर जगह कामों का जायज़ा लिया जाएगा।

इस टीम को तंज़ीमी फ़ैसलों की अमल आवरी को यक़ीनी बनाने की ज़िम्मेदारी हवाले की गई है। टीम की तशकील का फ़ैसला पार्टी के 19 और 20 मार्च को मुनाक़िदा क़ौमी आमिला मीटिंग में किया गया था। दारुल हुकूमत दिल्ली में मुनाक़िदा मीटिंग में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने काफ़ी वक़्त गुज़ारा था और अपनी तक़रीर के ज़रीये पार्टी वर्कर्स में तरकियात के लिए जज़बा पैदा किया था

TOPPOPULARRECENT