Sunday , September 24 2017
Home / Hyderabad News / रियासत का माली मौक़िफ़ बेहद मुस्तहकम शरह तरक़्क़ी पर वज़ीर फाइनैंस मुतमइन

रियासत का माली मौक़िफ़ बेहद मुस्तहकम शरह तरक़्क़ी पर वज़ीर फाइनैंस मुतमइन

हैदराबाद 23 जुलाई:वज़ीर फाइनैंस हुकूमत तेलंगाना ई राजिंदर ने कहा कि आइन्दा दिनों में रियासत तेलंगाना की आमदनी में ज़बरदस्त-ओ-ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा होगा। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए वज़ीर फाइनैंस ने कहा कि हुकूमत की तवक़्क़ुआत और उम्मीदों के मुताबिक़ आमदनी में इज़ाफ़ा होरहा है।

राजिंदर ने रियासत तेलंगाना की आमदनी से मुताल्लिक़ बाज़ अख़बारात में की जाने वाली ग़लत तशहीर पर यक़ीन-ओ-भरोसा ना करने का तेलंगाना अवाम को मश्वरह दिया और वाज़िह तौर पर कहा कि तेलंगाना हुकूमत तमाम शोबाजात में तरक़्क़ी की शरह फ़ीसद तक ना सिर्फ़ रसाई हासिल कररही है बल्कि मसावी तरक़्क़ी पर गामज़न है।

उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना में सेल्स टैक्स की वसूली में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हुआ है। साल पिछ्ले माह जून में रियासत तेलंगाना में जुमला 2.265 करोड़ रुपये बह शक्ल टैक्सेस हासिल हुए जबकि जारीया साल पिछ्ले माह जून में टैक्सेस के इव्ज़ 2.425 करोड़ रुपये बतौर टैक्स वसूल हुए और पिछ्ले साल माह जुलाई में 24 सौ करोड़ रुपये वसूल हुए थे लेकिन जारीया साल माह जुलाई के दौरान अब तक ही 2650 करोड़ रुपये सेल्ज़ टैक्स रक़ूमात वसूल हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT