Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / रियासत की तरक़्क़ी , तॆलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में मुम्किन

रियासत की तरक़्क़ी , तॆलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में मुम्किन

शमस आबाद । ०८: ( सियासत न्यूज़ ) : शमस आबाद के राघवीनदरा फंक्शन हाल में तलगो यौता इजलास में साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला देवेंद्र गौड़ ने मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत की।

शमस आबाद । ०८: ( सियासत न्यूज़ ) : शमस आबाद के राघवीनदरा फंक्शन हाल में तलगो यौता इजलास में साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला देवेंद्र गौड़ ने मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत की।

अपने ख़िताब में उन्हों ने कहा कि हमारे मुल्क में 65 करोड़ आबादी 35 साल से कम उमर लोगों की है । इस से ज़ाहिर होता है कि हमारा मुल़्क नौजवानों की कसीर आबादी रखता है । आज नौजवानों को सियासत में शामिल होते हुए रियासत-ओ-मुल़्क की तरक़्क़ी में आगे रहना चाहिए । मलिक का मुस्तक़बिल नौजवानों के हाथ में है और मलिक का नौजवान तरक़्क़ी करता हुआ बड़े ओहदों तक पहुंच रहा है और साथ ही वो रियासत और मुल़्क की तरक़्क़ी के लिए भी काम करे ।

नासा में 35 फ़ीसद हिंदूस्तानी मुलाज़मत करते हुए मलिक का नाम रोशन कर रहे हैं । रियासत आज तरक़्क़ी में बहुत पीछे होती जा रही है । चंद्रा बाबू नायडू के दौर में वो नई टैक्नालोजी नए प्रॊजॆक्ट‌ के ज़रीयॆ रियासत को तरक़्क़ी की राह पर ले गए थे और हज़ारों नौजवानों , ख़वातीनग्रुपस को रोज़गार के मौक़ा फ़राहम हुए थे जिस की वजह से रियासत तरक़्क़ी कररही थी । लेकिन आज कांग्रेस के दौर में वुज़रा भी कई अस्क़ामस में मुलव्वस हैं कई ओहदेदार जेलों में हैं । राज शेखर रेड्डी के दौर में कांग्रेस वुज़रा सरकारी अराज़ी पर क़बज़ा करते हुए उन्हें फ़रोख़त कर चुके हैं ।

वाई एस जगन ने भी करोड़ों रुपयॊ की अराज़ी पर क़बज़ा किया और उन ही पैसों से आज पुर्सा यात्रा कर रहे हैं और अवाम की आँखों में कांग्रेस और जगन दोनों ही धूल झोंक रहे हैं । 2014 असैंबली इंतिख़ाबात में अवाम ख़ुद कांग्रेस को सबक़ सुखायगी । के इन रत्नम चीवड़ला रुकन असैंबली ने कहा कि आज वक़्त आ गया है कि हर घर-ओ-ख़ानदान का फ़र्द सियासत में शामिल होजाए । नौजवानों के सियासत में दाख़िला से एकइन्क़िलाब पैदा होगा और रियासत-ओ-मलिक तरक़्क़ी करेगा ।

चंद्रा बाबू नायडू 2014 इंतिख़ाबात में 40 फ़ीसद नौजवानों को मौक़ा फ़राहम करेंगे । जिस से पार्टी भी मज़बूत होगी । सरकारी मुलाज़िम की तरह सियासत दां को भी 60 साल की उम्र में सियासत से किनारा करते हुए नौजवानों को मौक़ा देना होगा जिस के लिए पार्लीमैंट में भी एक बिल पेश करते हुए उसे मंज़ूर करने का मुतालिबा किया । उन्हों ने कहा कि शमस आबाद में अर पोर्ट आउटर रिंग रोड , हाईटेक सिटी-ओ-दीगर पराजकटस चंद्रा बाबू नायडू के दौर में ही शुरू किए गए और कांग्रेस उन पर अपना लेबल लगा रही है और पूरी रियासत जानती है कि अवाम के लिए तलगो देशम ने किया किया और कांग्रेस ने किया क्या । कांग्रेस के दौर भी करोड़ों रूपियों का ग़बन किया गया ।

महेंद्र रेड्डी रुकन असैंबली तानडोर ने कहा कि मंडल के हर मौज़ा में कमेटियां तशकील देते हुए नौजवानों को पार्टी में शामिल किया जाना चाहीए । जिस से पार्टी मज़ीद मज़बूत होगी । चंद्रा बाबू नायडू के 9 साला दौर में इंजीनीयरिंग कॉलिजस , मैडीकल कॉलिजस मंज़ूर किए गए ।

हाईटेक सिटी क़ायम की गई जिस की वजह से आज लाखों अफ़राद को रोज़गार के मौक़ा फ़राहम होरहे हैं । उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू अलहदा तलंगाना के ख़िलाफ़ नहीं है । उन्हें दीगर सयासी जमातेंग़लत अंदाज़ से पेश करते हुए अवाम को धोका दे रही हैं । चंद्रा बाबू नायडू ने जो रियासतके लिए किया आज तक किसी भी चीफ़ मिनिस्टर ने नहीं किया । प्रकाश गुरू रुकन असैंबली राजिंदर नगर ने कहा कि नौजवानों में मेहनत का जज़बा होता है और नौजवानों को पार्टी में शामिल करते हुए पार्टी को मज़बूत बनाया जा सकता है । तलगो यौता ज़िलासदर आर गणेश गुप्ता ने कहा कि कांग्रेस दौर में अवाम का बुरा हाल है ।

एन टी आर ने पार्टी क़ायम करते हुए सिर्फ अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए काम किया था और चंद्रा बाबू नायडू भी इस पर अमल कररहे हैं । कांग्रेस के दौर में तलबा-ए-को भी मसाइल से दो-चार होना पड़ रहा है । कांग्रेस हर तरीक़ा से अवाम को धोका दे रही है और अवाम ही 2014 इंतिख़ाबात में कांग्रेस को जो अब देंगे

TOPPOPULARRECENT