Thursday , August 24 2017
Home / District News / रियासत के तलबा को तालीमी सहूलतें फ़राहम करने का मुतालिबा

रियासत के तलबा को तालीमी सहूलतें फ़राहम करने का मुतालिबा

भैंसा 01 अगस्त: भैंसा शहर में तलबा-ए-तंज़ीमों पी डी एसयू, एस एफ़ आई और ए आई एस एफ़ की तरफ से रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज मुनज़्ज़म करते हुए बस स्टैंड के क़रीब रास्ता रोक कर एहतेजाज मुनज़्ज़म किया गया।

इस मौके पर एहतेजाजी तलबा ने मुतालिबा किया कि रियासती हुकूमत रियासत के तमाम गर्वनमे‍ट जूनियर कॉलेजस में मिडडे मील्स (दोपहर के खाने) और स्कालरशिपस (फ़ीस रेिंबर्समेंट) की मंज़ूरी को यक़ीनी बनाते हुए रियासत के तलबा को तालीमी सहूलयात फ़राहम करे।

उन्होंने कहा कि भैंसा डीवीझ़न के तमाम मंडल मुस्तक़र पर गर्वनमेंट जूनियर कॉलेज क़ायम करे ताके तलबा को अपने ही मंडलों में इंटरमीडीएट की तालीम हासिल होसके और तालीम के लिए नक़ल मुक़ाम ना करना पड़े।

रियासती हुकूमत हर ताल्लुक़ा में एक पॉलीटेक्निक कॉलेज के क़ियाम को यक़ीनी बनाए और जी ओ नंबर 32 को मंसूख़ करते हुए तमाम एड सेट कॉलेजस को हुकूमत की तहवील में लिया जाये जिस से ग़रीब और मुस्तहिक़ तलबा को तालीमी मैदान में तमाम सहूलयात मयस्सर होसके।

कोई भी तालिब-ए-इल्म तालीम से महरूम ना होसके। तलबा-ए-तंज़ीमों के इस रास्ता रोक कर एहतेजाज करने पर ट्रैफ़िक निज़ाम दरहम ब्रहम होगया।

जिस की इत्तेला पाकर भैंसा इंचार्ज डी एस पी आर वेंकटेश्वरलो, भैंसा सर्किल इंस्पेक्टर वासूदेव राव‌ और दुसरे पुलिस अमला ने तलबा को मुंतशिर किया।

बादअज़ां तलबा तंज़ीमें भैंसा तहसील ऑफ़िस पहूंच कर इस सिलसिले में भैंसा डिप्टी तहसीदलार को एक याददाश्त पेश की। इस मौके पर एस एफ़ आई ज़िलई जवाइंट सेक्रेटरी भीम राव‌, पी डी एसयू ज़िलई मैंबर संदीप, ए आई एस एफ़ ज़िलई मैंबर जय राहुल के अलावा अमजद और दुसरे तलबा मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT