Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / रियासत में कांग्रेस को मुस्तकीम करने हिक्मत ए अमली पर ग़ौर

रियासत में कांग्रेस को मुस्तकीम करने हिक्मत ए अमली पर ग़ौर

सरकारी दौरे पर पहूंचने वाले मर्कज़ी वज़ीर-ओ-इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने चीफ़ मिनिस्टर और दूसरे क़ाइदीन से पार्टी उमूर और रियासत की ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल क्या ।

सरकारी दौरे पर पहूंचने वाले मर्कज़ी वज़ीर-ओ-इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने चीफ़ मिनिस्टर और दूसरे क़ाइदीन से पार्टी उमूर और रियासत की ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल क्या ।

पार्टी को मुस्तकीम करने और मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली तैयार करने के लिए 15 दिसमबर को प्रदेश कांग्रेस की राबता कमेटी का और 16 दिसमबर को प्रदेश कांग्रेस कमेटी की आमिला कि मीटिंग तलब करने की हिदायत दी ।

ग़ुलाम नबी आज़ाद माधा पुर में तिब्ब से मुताल्लिक़ क़ौमी समीनार में शिरकत करने के लिए पहूंचे थे । उन का ये दौरा हैदराबाद पूरी तरह सरकारी दौरा था ।

दो दिन से दिल्ली में क़ियाम करने वाले सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायाना भी ग़ुलाम नबी आज़ाद के साथ हैदराबाद पहूंचने जिन का एर पोर्ट पर रियास्ती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर के अलावा दूसरे कांग्रेस क़ाइदीन ने ख़ैर मुक़द्दम किया ।

बादअज़ां चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी डी सरीनिवास ने ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की । तेलंगाना मसले पर 28 दिसमबर को कुल जमाती मीटिंग तलब करने का फ़ैसला करने के बाद पहली मर्तबा ग़ुलाम नबी आज़ाद हैदराबाद के दौरे पर पहूंचे थे ।

पार्टी के ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने उन्हें रियासत की ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल हुकूमत की 2 साला कारकर्दगी पर नए फ़लाही सकीमात के एलान और असेंबली का ख़ुसूसी मीटिंग तलब करते हुए एससी एसटी सब प्लान को क़ानूनी मौकुफ़ देने से वाक़िफ़ किराया ।

ग़ुलाम नबी आज़ाद ने सदर तेलगुदेशम पार्टी एन चंद्रा बाबू नायडू और सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी की बेहन शर्मीला की पद यात्रा के ताल्लुक़ से भी मालूमात हासिल की ।

चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हें 10 ता 21 दिसमबर तक असेंबली का सरमाई सैशन तलब करने से भी वाक़िफ़ किराया कांग्रेस की ताईद से मजलिस की दसतबरदारी की वजूहात भी दरयाफ़त की ।

चीफ़ मिनिस्टर ने आज़ाद को बताया कि मजलिस सयासी मुफ़ाद परस्ती के लिए कांग्रेस की ताईद से दस्तबरदार हुई है और वो वाई एस आर कांग्रेस पार्टी से अपने ताल्लुक़ात बनाने के इशारे दे रही है ।

चीफ़ मिनिस्टर ने कल जमाती मीटिंग के बारे में भी दरयाफ़त किया ।ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कहा कि मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला से रहनुमा या ना ख़ुतूत जारी होने के बाद इस पर ग़ौर किया जाएगा ।

रियास्ती वज़ीर जाना रेड्डी और कांग्रेस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर डी सरीनवास ने तेलंगाना पर कल जमाती इजलास तलब करने पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT