Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / रियासत में गरीबों के लिए 40 लाख मकानात की तामीर

रियासत में गरीबों के लिए 40 लाख मकानात की तामीर

चीफ मिनिस्टर के मफ़ाद-ए-आम्मा प्रोग्राम का हिस्सा , किरण कुमार रेड्डी का बयान , मुस्लमानों को कितने मकान दिये गए , गैर वाज़िह रियासती कांग्रेस हुकूमत ने गुज़शता 8 साल के दौरान गरीबों के लिए महतलफ़(मदद‌) उसके मात के तहत 40.32 लाख मकानात त

चीफ मिनिस्टर के मफ़ाद-ए-आम्मा प्रोग्राम का हिस्सा , किरण कुमार रेड्डी का बयान , मुस्लमानों को कितने मकान दिये गए , गैर वाज़िह रियासती कांग्रेस हुकूमत ने गुज़शता 8 साल के दौरान गरीबों के लिए महतलफ़(मदद‌) उसके मात के तहत 40.32 लाख मकानात तामीर किये हैं ।

रियासत को झोंपड़ी से पाक बनाने के मंसूबे के तहत इमकना तामीर प्रोग्राम चलाया गया । वज़ीर इमकना इन किरण कुमार रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हुकूमत रियासत आंध्रा प्रदेश को झोंपड़ी से पाक रियासत बनाने का मक़सद पूरा कर रही है । हम ने अब तक 40.32 लाख मकानात तामीर किये हैं ।

जबकि 10.87 लाख मकानात फ़िलहाल तकमील के मुख़्तलिफ़ मराहिल(पूरा होने) पर हैं । हुकूमत ने गरीबों को मकानात फ़राहम करने के वायदा की तकमील के हिस्से के तौर पर ये मकानात तामीर करवाये मगर इन में से मुस्लमानों को कितने मकानात दिये जायेगे ये गैर वाज़िह है ।

वज़ीर इमकना ने ये वाज़िह (तेय) नहीं किया कि आख़िर हुकूमत ने मुस्लमानों को मकानात अलॉट करने में कितना हिस्सा मुक़र्रर किया है । वो चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी हुकूमत के मफ़ाद-ए-आम्मा प्रोग्राम के मौक़ा पर अख़बारी नुमाइंदों से ख़िताब कर रहे है ।

रियासत में इमकना के लिए बजट 2,300 करोड़ रुपये है जबकि मर्कज़ ने हर साल तकरीबन 5.25 लाख मकानात केत अमीर के लिए 992 करोड़ रुपये फ़राहम किये हैं । हुकूमत 7,312 मकानात वाली कालोनीयों में बुनियादी इनफ़रास्ट्रक्चर फ़राहम करने की तजवीज़ रखी है । इस के लिए 429 करोड़ रुपये की रक़म दसतियब‌ है।

वज़ीर इमकना(आशंका मंत्री) ने मज़ीद कहा कि इन के महककमा ने मुख़्तलिफ़(दुसरे) इक़दामात किये हैं । उन के जायज़ा लेने के बाद से वो ज़िला सतह पर तमाम तफ़सीलात इकट्ठा करके गरीब अवाम(लोगो) को मकानात के अलाटमैंट का जायज़ा ले रहे हैं । बेघर गरीब मुस्लमानों केलिए कितने मकानात दिये जा रहे हैं इस की कोई वज़ाहत(बातचीत‌) नहीं की गई है ।

TOPPOPULARRECENT