Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / रियासत में मूसलाधार बारिश, साहिली अज़ला में तूफ़ानी सूरते हाल

रियासत में मूसलाधार बारिश, साहिली अज़ला में तूफ़ानी सूरते हाल

आंध्र प्रदेश के साहिली अज़ला राइलसीमा और तेलंगाना और हैदराबाद में पिछ्ले तीन दिन से वक़फे वक़फे से मूसलाधार और हल्की बारिश का सिलसिला जारी है जिस के नतीजा में आम ज़िंदगी बुरी तरह मुतास्सिर हुई है।

आंध्र प्रदेश के साहिली अज़ला राइलसीमा और तेलंगाना और हैदराबाद में पिछ्ले तीन दिन से वक़फे वक़फे से मूसलाधार और हल्की बारिश का सिलसिला जारी है जिस के नतीजा में आम ज़िंदगी बुरी तरह मुतास्सिर हुई है।

महकमा-ए-मौसीमीयत ने आइन्दा 48 घंटों के दौरान तूफ़ानी हवा के साथ मूसलाधार बारिश की पेश क़ियासी की है जिस के पेशे नज़र साहिली आंध्र में हंगामी सूरते हाल से निमटने के लिए हुक्काम ने एहतियाती तदाबीर के तौर पर चौकसी इख़तियार करने का हुक्म दिया है।

आला सरकारी ज़राए ने कहा कि अज़ला मशरिक़ी गोदावरी, मग़रिबी गोदावरी, कृष्णा, गुंटूर, प्रकाशम, श्रीकाकुलम वग़ैरा में मुताल्लिक़ा हुक्काम को हमावक़त चौकसी इख़तियार करने की हिदायत की गई है।

इन अज़ला के नशीबी इलाक़ों में रहने वाले अवाम को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल किया जा रहा है।आबपाशी के ज़राए में पानी की सतह पर मुसलसिल नज़र रखी जा रही है क्युंकि बाअज़ नदियों और तालाबों में पानी की सतह में मुसलसिल इज़ाफ़ा रिकार्ड किया गया है।

विशाखापटनम में वाक़्ये महकमा-ए-मौसीमीयत के दफ़्तर ने ख़बरदार किया है कि साहिली आंध्र और राइलसीमा के अलावा तेलंगाना में आइन्दा 48 घंटों के दौरान मूसलाधार बारिश होगी क्युंकि शुमाली टामिलनाडु और जुनूबी आंध्र प्रदेश के साहिलों के क़रीब ख़लीज बंगाल में हवा के दबाव‌ में कमी के असर से भंवर बन रहा है और आंध्र प्रदेश के साहिल की तरफ़ बढ़ रहा है और तूफ़ान जैसी सूरत-ए-हाल पैदा होगई है जिस में आइन्दा 24 घंटों के दौरान इज़ाफे का अंदेशा है।

हुक्काम ने माही ग़ैरों को इस सूरते हाल के बारे में ख़बरदार किया है और हिदायत की है कि वो साहिल से दूर रहें। इस दौरान ख़राब मौसमी हालात के सबब इसपाईस जेट और जेट एरवेज़ ने राजमुंदरी एरपोर्ट से हैदराबाद के लिए एक एक परवाज़ को मंसूख़ कर दिया।
विशाखापटनम के नशीबी इलाक़ों से 364 ख़ानदानों को 14 रीलीफ़ कैम्पों को मुंतक़िल कर दिया गया। ओंगोल में 3500 अफ़राद को रीलीफ़ कैम्पों को मुंतक़िल कर दिया गया जहां पीने का पानी और ग़िज़ा की फ़राहमी के इंतेज़ामात किए गए हैं।

रियासत के मुख़्तलिफ़ अज़ला में 87,896 हेक्टरस अराज़ी पर खड़ी फसलों को नुक़्सान पहुंचा है। दोनों शहरों में भी पिछ्ले तीन दिन से वक़फे वक़फे से कभी हल्की और कभी मूसलाधार बारिश का सिलसिला जारी है।

शहर के अक्सर मुक़ामात पर आज शाम मूसलाधार बारिश के सबब कई नशीबी इलाक़ों में पानी दाख़िल होगया। सड़कों पर पानी जमा होजाने के सबब कई घंटों तक ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त मुतास्सिर रही।

TOPPOPULARRECENT