Wednesday , October 18 2017
Home / District News / रिश्वत के ख़ातमे के लिए नौजवानों को आगे आने की हिदायत

रिश्वत के ख़ातमे के लिए नौजवानों को आगे आने की हिदायत

मकथल 16 दिसंबर: मुस्तक़र मकथल टाउन में लोक सत्ता पार्टी के ज़ेरे एहतेमाम स्कूलस के तलबा-ओ- लोक सत्ता क़ाइदीन और नौजवानों ने रिश्वत-ओ-बद नानीयों के ख़िलाफ़ शऊर बेदारी मुहिम के तहत एक ज़बरदस्त रैली का एहतेमाम क्या। इस रैली में नौजवान रिश्वत और बदउनवानीयों से होने वाले नुक़्सानात और इस से मुल्क और अवाम पर पाए जानेवाले मनफ़ी असरात पर मुश्तमिल बयानर थामे हुए अवाम में शऊर उजागर कर रहे थे।

इस रैली को सर्किल इंस्पेक्टर पुलिस मकथल श्रीनिवास राव‌ ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि रिश्वत और बदउनवानी हमारे मुल्क और समाज का एसा नासूर है जिससे ना सिर्फ मुल्क की तरक़्क़ी मस्दूद होजाती है बल्कि समाज से हक़-ओ-सदाक़त और इन्साफ़-ओ-अदल और अख़लाक़ीयात का ख़ातमा होजाता है और इस के ख़िलाफ़ जब तक अवामी शऊर बेदार नहीं होता समाज-ओ-सोसाइटी के ग़रीब और कमज़ोरों का नुकसान जारी रहेगा।

हालत पर गहरे दुख और अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा कि आज एक आम आदमी को भी अपनी ज़रूरत और काम के लिए दफ़्तर के चक्कर काटने पर मजबूर होना पड़ता है और जब तक रिश्वत दी नहीं जाती उस का काम अधूरा होता है। श्रीनिवास राव‌ ने कहा के रिश्वत हमारे समाज-ओ-मुआशरे को दीमक की तरह अंदर ही अंदर खोखला करते हुए मुल्क के अख़लाक़ी इक़दार को ख़त्म कर रही है।

उन्होंने अवाम से अपील की के कोई ओहदेदार अपने ओहदे का नाजायज़ इस्तेमाल करते हुए रिश्वत तलब करे तो 1064 पर फ़ोन करते हुए इत्तेला दें। इस मौके पर लोक सत्ता क़ाइदीन नरसिम्हा राव‌ सब इंस्पेक्टर पुलिस मकथल मुरली गुरू शंकर लिंगम और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT