Monday , October 23 2017
Home / India / रिश्वत सतानी पर कांग्रेस पर मायावती की तन्क़ीद

रिश्वत सतानी पर कांग्रेस पर मायावती की तन्क़ीद

चीफ़ मिनिस्टर उत्तर प्रदेश मायावती ने आज रिश्वत के मौज़ू पर कांग्रेस पार्टी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि कांग्रेस पार्टी रिश्वत सतानी और क़ीमतों पर इज़ाफ़ा के बारे में एक लफ़्ज़ भी क्यों नहीं कह रही है। उन्होंने कहा कि ,उ

चीफ़ मिनिस्टर उत्तर प्रदेश मायावती ने आज रिश्वत के मौज़ू पर कांग्रेस पार्टी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि कांग्रेस पार्टी रिश्वत सतानी और क़ीमतों पर इज़ाफ़ा के बारे में एक लफ़्ज़ भी क्यों नहीं कह रही है। उन्होंने कहा कि ,उल्क के तमाम अवाम की ये बेइज़्ज़ती है कि वो ख़ुदमुख्तार रियासत में रहने के बावजूद उन्हें ये बेइज़्ज़ती बर्दाश्त करनी पड़ रही है।

यहां इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब के दौरान मायावती ने इन ख़्यालात का इज़हार किया। कांग्रेस को मुल्क में बढ़ते रिश्वत सतानी मुआमलत पर आड़े हाथों लेते हुए मायावती ने इल्ज़ाम आइद किया कि मुल्क में 20 लाख करोड़ रुपये के तमाम 62 स्क़ाम मर्कज़ में कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत के दौरान पेश आए हैं।

रियासत में 24 घंटे बर्क़ी सरबराही का वायदा करते हुए मायावती ने कहा कि रियासत में अपोज़ीशन के इक़्तेदार के दावा के हुसूल के बावजूद बी एस पी वाज़िह अक्सरीयत हासिल करेगी।

TOPPOPULARRECENT