Monday , October 23 2017
Home / Business / रीटेल शोबा में एफ डी आई के लिए इत्तिफ़ाक़ राय की कोशिश

रीटेल शोबा में एफ डी आई के लिए इत्तिफ़ाक़ राय की कोशिश

नई दिल्ली२४ दिसम्बर: ( पी टी आई) मआशी इस्लाहात के अमल को फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत अपने अह्द की पाबंद है। वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने कहा कि इन की हुकूमत मआशी क़वानीन को एहमीयत दे रही है इस के इलावा पी एफ़ आर डी ए और मल्टी ब्रांड के रीटेल

नई दिल्ली२४ दिसम्बर: ( पी टी आई) मआशी इस्लाहात के अमल को फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत अपने अह्द की पाबंद है। वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने कहा कि इन की हुकूमत मआशी क़वानीन को एहमीयत दे रही है इस के इलावा पी एफ़ आर डी ए और मल्टी ब्रांड के रीटेल शोबा में बैरूनी सरमाया कारी पर भी इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने के लिए कोशां है।

सनअती चैंबर के सालाना आम इजलास से ख़िताब करते हुए परनब मुकर्जी ने कहा कि एफडी आई, पी एफ़ आर डी ए पर तमाम बड़े क़वानीन पर हुकूमत अपने अह्द की पाबंद है। नए नसल के इस्लाहात के हिस्सा के तौर पर हुकूमत के ज़हन में ये बात शिद्दत से पाई जाती है कि हमें मआशी इस्लाहात के अमल को आगे ले जाना होगा। इस सिलसिला में इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने के लिए सख़्त जद-ओ-जहद की जा रही है।

वज़ीर फ़ीनानस ने कहा कि हुकूमत चाहती है कि पेंशन फ़ंड लेबरेटरी और डेवलपमेंट अथॉरीटी बल को मंज़ूर किया जाये। लेकिन ऐसा नहीं करसकते क्यों कि यू पी ए के पास राज्य सभा में मतलूब अक्सरीयत नहीं है। हम ने फ़ैसला किया था कि पार्लीमैंट के जारीया सैशन में पी एफ़ आर डी ए कानू पेश किया जाये लेकिन ऐसा नहीं होसका क्यों कि क़ानून की पेशकशी में दरहक़ीक़त बाअज़ मसाइल हाइल थी।

क्यों कि हमें राज्य सभा में क़ानून की मंज़ूरी के लिए मतलूब तादाद हासिल नहीं है। यू पी ए की हलीफ़ पार्टी तृणमूल कांग्रेस ने पैंशन इस्लाहात बल की मुख़ालिफ़त की है। रीटेल शोबा में एफ डी आई पर जिसे रोक दिया गया है परनब मुकर्जी ने कहा कि बाअज़ वक़्त हमें मसाइल से दो-चार होना पड़ता है और इस से उलझन पैदा होती है। पालिसी के ऐलान के बाद हुकूमत को अपना फ़ैसला वापिस लेना पड़ा।

TOPPOPULARRECENT