Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / रुकने असेंबली का ड्राईवर अकबर इत्तेफ़ाक़ी तौर पर गोली लगने से हलाक

रुकने असेंबली का ड्राईवर अकबर इत्तेफ़ाक़ी तौर पर गोली लगने से हलाक

हैदराबाद 17 फ़रवरी: हिमायतनगर ओलड एमएलए क्वार्टर्स में उस वक़्त सनसनी फैल गई जब मेदक नरसापुर केटीआर एस रुकने असेंबली मुदुन रेड्डी का ड्राईवर मुहम्मद अकबर अपने साथी गनमैन की पिस्तौल से इत्तेफ़ाक़ी तौर पर गोली चलने से हलाक हो गया। तफ़सीलात के मुताबिक रुकने असेंबली ओलड एमएलए क्वार्टर्स में मौजूद थे कि उनका गनमैन रवींद्र और कार ड्राईवर 27 साला मुहम्मद अकबर रेस्ट रुम में दोपहर के खाने के बाद एक दूसरे से बातचीत के दौरान ड्राईवर ने अपने साथी गनमैन की 9mm पिस्तौल लेकर उस का मुशाहिदा कर रहा था कि इत्तेफ़ाक़ी तौर पर गोली चल गई और सीधे उस के सर में जा लगी।

इस हादसे में मुहम्मद अकबर बरसर मौक़ा हलाक हो गया और इस वाक़िये की इत्तेला मिलने पर डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस सेंट्रल आफ़ ज़ोन वी वी कमलासन रेड्डी मुक़ाम वारदात पर पहुंच कर क्लोज़ टीम को तलब किया और अकबर की लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा-ख़ाना बग़रज़ पोस्टमार्टम मुंतक़िल किया।

बताया जाता हैके अकबर का ताल्लुक़ वलीना मंडल महबूबनगर से है। इस वाक़िये की इत्तेला मिलने पर मुतवफ़्फ़ी ड्राईवर के रिश्तेदार एम एलए क्वार्टर्स पहुंच कर इस वाक़िये पर शुबा ज़ाहिर किया। नारायणगुड़ा पुलिस ने गनमैन रवींद्र के ख़िलाफ़ लापरवाही का एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया।

TOPPOPULARRECENT