Monday , August 21 2017
Home / Delhi News / रुकन पार्लियामेंट के बंगला का बर्क़ी और पानी कनेक्शन मुनक़ते

रुकन पार्लियामेंट के बंगला का बर्क़ी और पानी कनेक्शन मुनक़ते

नई दिल्ली: सरकारी हुक्काम ने आज कांग्रेस एमपी अधीर इंजन चौधरी के ज़ेर-ए-क़ब्ज़ा एक मिनिस्ट्रियल बंगला के पानी और बर्क़ी की सरबराही मुनक़ते कर दी है ताकि उन्हें ये सरकारी बंगला तख़लिया करने के लिए मजबूर किया जाये जिस पर यूपीए के साबिक़ वज़ीर ने हुकूमत की इंतेक़ामी कार्रवाई क़रार दिया है।

सरकारी ओहदेदार आज सुबह14، यू मोती बाग़ में वाक़्य चौधरी की क़ियामगाह पहुंचे जो कि मुतबादिल क़ियामगाह मुंतक़िल होने से इनकार कर दिया था। बंगला की बर्क़ी और पानी का कनेक्शन काट दिया और फ़र्नीचर मकान से बाहर निकाल लिया। मुर्शिदाबाद के रुकन पार्लियामे‍ंट ने दिल्ली हाईकोर्ट से रुजू हो कर तख़लिया के ख़िलाफ़ हुक्म अलतवा हासिल करने की कोशिश की थी लेकिन अदालत ने बर्क़ी और पानी कनेक्शन पर जूं का तूं मौक़िफ़ बरक़रार रखने में मुदाख़िलत से इनकार कर दिया है जबकि उनकी दरख़ास्त पर कल समात होगी।

डाइरेक्टोरेट आफ़ इस्टेट्स के बमूजब रुकन पार्लियामेंट‌ को हुमायूँ रोड पर दूसरा मकान मुख़तस किया गया और मिनिस्ट्रियल बंगला से तख़लिया के लिए मुनासिब-ए-वक़्त भी दिया गया और बारहा तवज्जे दिलाने के बावजूद चौधरी ने तख़लिया से इनकार कर दिया जबकि वो इस बंगला के मुस्तहिक़ नहीं हैं|

TOPPOPULARRECENT