Saturday , October 21 2017
Home / Business / रुपये में कदरे इस्तेहकाम

रुपये में कदरे इस्तेहकाम

हिंदुस्तानी करेंसी में मुसलसल जारी इन्हितात आज बदतरीन सतह पर पहूंच गई जब एक अमरीकी डालर के मुक़ाबले उस की क़दर 64.11 रुपय होगई। एंटर बैंक फ़ौरन ऐक्सचेंज (फ़ारेक्स) मार्किट में आज सुबह कारोबार के आग़ाज़ के वक़्त हिंदूस्तानी करंसी की क़दर एक

हिंदुस्तानी करेंसी में मुसलसल जारी इन्हितात आज बदतरीन सतह पर पहूंच गई जब एक अमरीकी डालर के मुक़ाबले उस की क़दर 64.11 रुपय होगई। एंटर बैंक फ़ौरन ऐक्सचेंज (फ़ारेक्स) मार्किट में आज सुबह कारोबार के आग़ाज़ के वक़्त हिंदूस्तानी करंसी की क़दर एक अमरीकी डालर के मुक़ाबले 63.75 रुपये थी जो बाद में 1.5 फ़ीसद या 98 फुट के इन्हितात के साथ हिंदुस्तानी करेंसी की क़दर मज़ीद घटते हुए एक अमरीकी डालर के मुक़ाबले 64.11 रुपय होगई।

वज़ीर फ़ैनान्स पी. चिदम़्बरम ने आज नायब सदर नशीन मंसूबाबंदी कमीशन मोंटेकसिंह अहलुवालिया, मआशी उमूर के सेक्रेटरी अरविंद मायाराम और कॉमर्स सेक्रेटरी एस आर राव से ताज़ा सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। इस के इलावा उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म के मुशीर मआशी उमूर सी. रंगा राजन से भी बात की।

दूसरी तरफ़ रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया ने मुदाख़िलत करते हुए डॉलर्स की फ़रोख़त शुरू की जिसके बाद क़दरे इस्तिहकाम आया और आज आख़िरी वक़्त तिजारत डालर के मुक़ाबले ये 63.13 पर बंद हुई।

TOPPOPULARRECENT